jankoljr

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

2014 - Haarlem - Geen bereik met bellen , sms of internet

Beste, Sinds afgelopen week lijkt het signaal steeds zwakker te worden hier in Haarlem - Zuid. Sinds vandaag kunnen wij binnen af en toe bellen en zeker niet internetten. Alle stappen zijn doorlopen of het toestel goed staat. Maar mede Vodafone gebruikers hier in het pand hebben het zelfde probleem. Het toestel is steeds aan het zoeken... Af en toe staat er Vodafone NL en nog minder vaak staat er GPRS... 3G is helemaal niet gezien... Ik hoop dat u een oplossing kunt vinden. Met vriendelijke groet!
31 Reacties 31
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo!

Ik heb even een aantal topics samengevoegd om de klachten over deze postcode te verzamelen en hier verder onderzoek naar te doen.

Op deze locatie zijn de laatste dagen inderdaad werkzaamheden en een storing geweest. Dit kan van invloed zijn geweest op jullie bereik. Op dit moment zijn de werkzaamheden en de problemen echter opgelost.

Graag hoor ik van jullie op welke postcode (letters) jullie dit ervaren, welk netwerk (2G/3G/4G) en of het bellen, smsen en of data betreft.

Ik hoor het graag!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb een aantal topics samengevoegd om de klachten te verzamelen en verder onderzoek te doen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb gereageerd op je andere post!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@all, ondervinden jullie nog problemen op deze locatie?
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En wederom geen bereik op zowel bellen als internet... Zet ik 3g uit dan kan ik bellen maar hoe lang houden we dit? Kan toch niet! Ipv investeren in thijl beckant zou ik wat zenders repareren of bij plaatsen... Grrr...
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas is vandaag wederom geen telefoon bereik, kunnen bellen of internetten... Is het mogelijk een concreet plan te geven wat jullie aan het doen zijn en hoe dit opgelost wordt?
2014KZ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inderdaad het lijkt wel steeds vooral s avonds te gebeuren. Wel GSM, maar geen bereik als GSM/WCDMA automatisch selecteer. 
(zodra ik hier 500meter vandaan rij lijkt ea te zijn opgelost.).
 
deze problemen heb ik de afgelopen 5 jaar niet gehad.. (logisch..)
2014KZ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
om de vraag te benantwoorden: Ja ik ondervind nogsteeds problemen. 
Jammer. was altijd zo tevreden over vodafone.. helemaal als ik hoorde dat sommige mensen in huis bij KPN geen bereik hadden...:)
Ymmik84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook de hele week al amper bereik in huis, heel erg irritant!! Zowel mijn moeder als ik (allebei vodafone klanten) hebben dezelfde problemen. Laatste tijd vaker, terwijl het hiervoor nooit het geval was. Wat is er aan de hand? graag uitleg, jullie zeggen het te hebben opgelost maar dat is dus absoluut niet het geval !
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie meldingen. Het is nu in ieder geval duidelijk dat er toch nog iets aan de hand is maar volgens onze gegevens zouden de problemen op deze locatie nu wel verholpen moeten zijn. Er zijn woensdag wel nog wat werkzaamheden geweest maar deze zijn inmiddels ook verholpen. Ik heb het nogmaals aangekaart en ik hoop snel een update te kunnen geven.

**Edit: O.a. dankzij jullie meldingen is de storing toch bevestigd. Blijkbaar is er met een aantal masten iets mis. Hou in ieder geval het volgende topic even in de gaten: Zuid Haarlem, Heemstede & Aerdenhout. Zodra er een update is zullen we dat daar vermelden.
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste maartjeP, is er al wat bekend want de link die je maakt werkt niet (meer) En de klachten worden weer steeds erger hier... En waar je ook je klacht neer legt, iedereen start weer opnieuw met de hele rits doe dit doe dat etc... Wij zijn het beu!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo jankoljr, als de klachten voort blijven duren kan ik me voorstellen dat dat zeer vervelend is. Het lastige voor mij als moderator is dat er echter in dit topic ongeveer een maand, sinds de bekende storing die ondertussen verholpen is, geen meldingen geweest zijn. Het is niet vreemd dat we er dan vanuit gaan dat die problemen afgelopen waren en er nu mogelijk iets nieuws mis is toch? Dan hebben we nieuwe informatie nodig.

In die zin kan ik de reactie van de collega's bij de klantenservice wel begrijpen, een nieuw probleem kan weer ergens anders zitten en vereist een nieuwe vragenlijst om te bepalen waar we dan moeten zoeken.

Ik stel het volgende voor: geef ons aub in dit topic minimaal de volgende informatie:


  • welk probleem merk je op dit moment precies
    bv: niet kunnen bellen of gebeld worden, geen balkjes bereik, wel bereik maar geen dataverkeer, anders namelijk
  • Merk je dit probleem als je verbonden bent met LTE, UMTS, GSM of maakt dit niets uit
  • Wat voor type toestel gebruikt je
  • op welke postcode(s) merk je dit?
    Zijn er ook postcodes dicht in de buurt waar je het niet merkt?
  • sinds wanneer merk je het?
    Is er ook verbetering/verslechtering geweest?
Nav de info die we krijgen vragen we jullie dan via PB om gegevens zodat we een nieuw onderzoek kunnen laten starten.

PS. @jankoljr mocht je mensen kennen die hetzelfde probleem merken, dan moedig ze vooral aan dit lijstje ook in te vullen. Meer voorbeelden maakt het makkelijker iets te vinden!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic