markvandijk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

200mb ipv 500mb internet bij bel+sms+web 100

Beste forum,
 
een tijdje geleden had ik al een klein probleempje met superdeal, omdat mijn bestelling (verlenging) niet was aangekomen. Nu heb ik wel de bestelling geplaatst, maar heb ik niet geheel het goede abbonement. Ik heb een bel+sms+web 100 abbonement afgesloten, waarbij vermeldt stond dat ik in plaats van 200 mb data, 500 mb data zou ontvangen. Nu kijk ik in my vodafone en zie ik daar maar 200mb staan. Hoe kan dit??
Het is wel zo dat ik de bestelling net een half uur heb geplaatst, maar het lijkt er niet op dat de data meer wordt. Er staat namelijk 0 mb van de 110 gebruikt en we zitten op de helft van de maand.
 
Groeten,
Mark van Dijk
 
Link naar het abbonement dat ik heb besteld is hier:
https://directsales.vodafone.nl/vfsuperdeal/orderform/5735
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
markvandijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Na het sturen van een printscreen van de aanbieding heb ik uiteindelijk de 300mb toch gratis erbij gekregen. Dus als iemand anders ook dit probleem heeft: stuur een bericht via facebook met gegevens en printscreen en na een paar dagen wordt het geregeld. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
markvandijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Heb net de klantenservice bestellijn opgebeld (0800-020043 optie 2). Probleem schijnt vaker voor te komen, omdat de bestelling niet altijd goed wordt overgenomen. Formuliertje ingevuld en het zou gelijk aangepast worden. Beetje slordig, maar als ik morgen die 500mb krijg ben ik al helemaal tevreden. Ik zal morgen dus even kijken of het is gelukt.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
markvandijk schreef:
Heb net de klantenservice bestellijn opgebeld (0800-020043 optie 2). Probleem schijnt vaker voor te komen, omdat de bestelling niet altijd goed wordt overgenomen. Formuliertje ingevuld en het zou gelijk aangepast worden. Beetje slordig, maar als ik morgen die 500mb krijg ben ik al helemaal tevreden. Ik zal morgen dus even kijken of het is gelukt.
Hi Mark!

Fijn dat het al wordt aangepast! :D. My Vodafone kan wel wat vertraging hebben dus als je het helemaal zeker wilt weten kun je ook nog even contact opnemen met mijn collega's via Twitter of Facebook. Ze kunnen het dan gelijk voor je nakijken en ze kunnen dan ook zien of de 300 MB extra nu wel is aangesloten.
markvandijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Heb een uurtje of 2 geleden een berichtje gestuurd op facebook, maar nog geen antwoord helaas. Er is ook nog niks te zien op myvodafone. Beetje vreemd allemaal. Ik wil wel snel zekerheid hebben over de hoeveelheid data die ik ontvang. Morgen wordt mijn nieuwe mobiel namelijk gestuurd en ik ga de bestelling annuleren als ik geen zekerheid heb over de hoeveelheid data. Ik heb nu laatste sync myvodafone op 16 juli 00:00, dit is nog voor de middag en ga er dus nog gewoon vanuit dat de data dan vandaag is verwerkt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heb je inmiddels antwoord op Facebook gekregen? Dit probleem is makkelijk op te lossen zonder dat er iets geannulleerd hoeft te worden.
markvandijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoopte ook dat dit makkelijk op te lossen was, maar schijnbaar heb ik een aanbieding besteld die niet meer bestaat. Ik kreeg dit bericht namlijk via facebook:
 
Hoi Mark, deze actie is momenteel niet meer geldig op dit abonnement. We gaan je contract nu nakijken en opvragen wat je beloofd is geworden. Je incidentnummer hiervoor is *************. Dit kan een paar dagen duren. Groetjes, Mitch
 
Ik snap er vanaf nu niks meer van en ik heb nog steeds geen zekerheid, terwijl het zo simpel is. Zet de 300mb data blox aan zonder extra kosten zoals beloofd en het is klaar.
 
Mark
 
 
markvandijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Na het sturen van een printscreen van de aanbieding heb ik uiteindelijk de 300mb toch gratis erbij gekregen. Dus als iemand anders ook dit probleem heeft: stuur een bericht via facebook met gegevens en printscreen en na een paar dagen wordt het geregeld. 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Gelukkig toch goed opgelost dan!
Goed advies in zijn algemeenheid trouwens. Alles gratis weggeven doet een bedrijf natuurlijk ook weer niet maar vraag het vriendelijk en geef ons een stukje informatie, en dan komen we er echt wel uit samen 🙂
simonbu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is iedereen van de helpdesk op vakantie? Heb al 2 mails gestuurd over hetzelfde probleem maar krijg gewoon geen reactie behalve het standaard mailtje dat er binnen 2 werkdagen reactie volgt.
 
Blijkbaar zijn er veel meer mensen die dit probleem hebben, en je moet zelf maar aantonen dat je die aanbieding hebt aangeklikt? Net alsof iedereen van elke bestelling een screenshot maakt om aan te kunnen tonen dat het toch echt in de aanbieding stond.
 
Dikke bagger service dit.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi simonbu,

ik snap dat het vervelend is dat het bij jou ook niet goed is gegaan maar de opmerking bagger service snap ik niet helemaal. Het is vanuit onze kant toch ook begrijpelijk dat we niet iedereen zomaar op hun woord kunnen geloven? Helaas is niet iedereen altijd even eerlijk.

Als er vanuit onze kant een fout wordt gemaakt dan wordt dat uiteraard ook gecorrigeerd, en vaak kan dat ook al snel worden opgelost maar soms hebben we nog wat tijd nodig om dingen uit te zoeken. Je wordt uiteraard niet verplicht om zelf telkens screenshotjes te maken, maar hulp is ook bij ons altijd welkom. Dus mocht er iets mis zijn gegaan en je hebt toevallig een screenshot, stuur die dan vooral ook mee! 😉

Ook voor jou geldt trouwens dat je even contact kunt opnemen met mijn collega's via Twitter of Facebook. Daar zijn we namelijk 24/7 online en misschien kunnen we je dan snel meer duidelijkheid geven.
marleen2005

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem! Ik heb gebeld en wordt er nog over teruggebeld. Hoop wel dat het opgelost wordt. Ik heb het online geregeld dus zou niet weten waar ik een printscreen van zou moeten maken. Ik heb wel op de Vodafone site gezien dat deze aanbieding er nog steeds is!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat wordt opgelost hoor. Mijn collega's kunnen nakijken of die extra 300 MB aan had moeten staan en hem dan gewoon voor je activeren. Komt goed 🙂
rjdonk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste forum, smartcrew,
Ook ik ben op 22-08-2013 bij Superdeal een verlenging aangegaan voor het abonnement van mijn dochter. Ik dacht snel een mooi aanbod te pakken te hebben, nl. het eerder genoemde bel+sms+web 100 met gratis 300mb(totaal dus 500mb). Uiteraard een afdruk gemaakt van de order en klaar dacht ik. In al die jaren dat ik zowel privé als zakelijk bij Vodafone zit (al vanaf Libertel), heb ik nog niet eerder een slechte afhandeling van een vraag/opmerking of verlenging etc. ervaren. Als klant ga ik wel uit van datgene wat op dat moment wordt aangeboden, al dan niet via een tussenkanaal. Op de dag van orderplaatsen merkte ik al enig verschil in de uiteindelijke bevestiging van Vodafone, ik zag daar niet de bij Superdeal gemelde 300mb die kosteloos werd aangeboden bij het abonnement. De dag erna gelijk gebeld met 1200, werd direct telefonisch bevestigd en zou direct in orde gemaakt worden, ook zou een mailbevestiging volgen. Een week later nog nog niets vernomen, maar toch nog maar even gebeld met 1200. Deze keer werd mij verteld dat er niets in het dossier vermeld stond over mijn telefoontje?! Ik gaf aan dat ik graag de print wil doormailen zodat voor Vodafone alles duidelijk te zien is. Was niet mogelijk, advies: bellen met Superdeal(0900-0603)of de internetverkoopafdeling(0800-0200043). Toen maar weer Superdeal gebeld en werd keurig te woord gestaan en het zou allemaal in orde komen, de medewerker zorgt voor het juiste formuliertje zodat de 300mb niet in rekening wordt gebracht. Zal max. eind van de week(06-09-2013) geregeld zijn. Bevestiging is derhalve niet mogelijk(?!), maar "houd myvodafone in de gaten". Tsja, het is nu weekend en mijn dochter heeft nog steeds haar gratis extra 300mb er niet bij. Ik heb echt in die vele jaren nog niet zo'n slechte afhandeling meegemaakt bij welk bedrijf dan ook. Moet ik nou afwachten op een soort "accordering" o.i.d. terwijl ik gewoon zwart op wit een bel+sms+web incl. extra 300mb heb besteld? Als er op de Superdeal site duidelijk met Vodafone wordt geadverteerd, moet ik als consument er toch vanuit kunnen gaan dat het om een samenwerking gaat die dezelfde kwaliteit waarborgt die ik als trouwe Vodafone klant gewend bent. Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je 3 telefoonnummers hebt, die allen opnemen met "Vodafone Klantenservice" en waarvoor je bij 0900-0603 ook nog eens moet betalen. Zou het niet zo moeten zijn dat je als klant te allen tijde 1200 moet kunnen bellen, ongeacht de vraag of klacht? Vodafone moet gewoon leveren en achter de schermen dergelijke communicatiestoornissen gepast met hun verkooppartijen uitvechten. Het abonnement gaat toch ook direct in, en de telefoon is toch ook keurig en snel geleverd, waarom dan alles gewoon goed doen. Maar goed, ik zou graag dit per direct opgelost zien en hoop via deze 4e weg wel snel de extra 300mb op myvodafone terug te zien met terugwerkende kracht vanaf ingang abonnement. En........mocht u alsnog behoefte hebben aan mijn print waarop duidelijk de gratis 300mb vermeld staat, dan hoor ik graag van u naar welk mailadres ik dat kan sturen. Ik ga uit van een passende en snelle afhandeling.

Met een hartelijke groet,
RJD

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic