Beste forum, smartcrew,
Ook ik ben op 22-08-2013 bij Superdeal een verlenging aangegaan voor het abonnement van mijn dochter. Ik dacht snel een mooi aanbod te pakken te hebben, nl. het eerder genoemde bel+sms+web 100 met gratis 300mb(totaal dus 500mb). Uiteraard een afdruk gemaakt van de order en klaar dacht ik. In al die jaren dat ik zowel privé als zakelijk bij Vodafone zit (al vanaf Libertel), heb ik nog niet eerder een slechte afhandeling van een vraag/opmerking of verlenging etc. ervaren. Als klant ga ik wel uit van datgene wat op dat moment wordt aangeboden, al dan niet via een tussenkanaal. Op de dag van orderplaatsen merkte ik al enig verschil in de uiteindelijke bevestiging van Vodafone, ik zag daar niet de bij Superdeal gemelde 300mb die kosteloos werd aangeboden bij het abonnement. De dag erna gelijk gebeld met 1200, werd direct telefonisch bevestigd en zou direct in orde gemaakt worden, ook zou een mailbevestiging volgen. Een week later nog nog niets vernomen, maar toch nog maar even gebeld met 1200. Deze keer werd mij verteld dat er niets in het dossier vermeld stond over mijn telefoontje?! Ik gaf aan dat ik graag de print wil doormailen zodat voor Vodafone alles duidelijk te zien is. Was niet mogelijk, advies: bellen met Superdeal(0900-0603)of de internetverkoopafdeling(0800-0200043). Toen maar weer Superdeal gebeld en werd keurig te woord gestaan en het zou allemaal in orde komen, de medewerker zorgt voor het juiste formuliertje zodat de 300mb niet in rekening wordt gebracht. Zal max. eind van de week(06-09-2013) geregeld zijn. Bevestiging is derhalve niet mogelijk(?!), maar "houd myvodafone in de gaten". Tsja, het is nu weekend en mijn dochter heeft nog steeds haar gratis extra 300mb er niet bij. Ik heb echt in die vele jaren nog niet zo'n slechte afhandeling meegemaakt bij welk bedrijf dan ook. Moet ik nou afwachten op een soort "accordering" o.i.d. terwijl ik gewoon zwart op wit een bel+sms+web incl. extra 300mb heb besteld? Als er op de Superdeal site duidelijk met Vodafone wordt geadverteerd, moet ik als consument er toch vanuit kunnen gaan dat het om een samenwerking gaat die dezelfde kwaliteit waarborgt die ik als trouwe Vodafone klant gewend bent. Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je 3 telefoonnummers hebt, die allen opnemen met "Vodafone Klantenservice" en waarvoor je bij 0900-0603 ook nog eens moet betalen. Zou het niet zo moeten zijn dat je als klant te allen tijde 1200 moet kunnen bellen, ongeacht de vraag of klacht? Vodafone moet gewoon leveren en achter de schermen dergelijke communicatiestoornissen gepast met hun verkooppartijen uitvechten. Het abonnement gaat toch ook direct in, en de telefoon is toch ook keurig en snel geleverd, waarom dan alles gewoon goed doen. Maar goed, ik zou graag dit per direct opgelost zien en hoop via deze 4e weg wel snel de extra 300mb op myvodafone terug te zien met terugwerkende kracht vanaf ingang abonnement. En........mocht u alsnog behoefte hebben aan mijn print waarop duidelijk de gratis 300mb vermeld staat, dan hoor ik graag van u naar welk mailadres ik dat kan sturen. Ik ga uit van een passende en snelle afhandeling.
Met een hartelijke groet,
RJD