ArjanRemie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

2 nieuwe toestellen, maar geen factuur; hoe kan dat?

Ik heb op 3 oktober 2 nieuwe iPhones besteld in de Vodafone-winkel in Tilburg, ook zijn er 2 contracten verlengd. Een dag later werden de toestellen al geleverd, ik moest pinnen aan de deur en kreeg vervolgens een pinbon. Nu ben ik al 2 weken bezig om een factuur van deze aankoop te krijgen. Tot nu toe zonder resultaat. Klantenservice zegt alleen een pakbon te kunnen sturen. In mijn bestellingen overzicht staat wel iets dat op een factuur lijkt, maar die is niet als dusdanig af te drukken, bovendien staat daar het BTW-bedrag verkeerd vermeld. Een verkopende partij móet toch altijd een deugdelijke factuur kunnen aanleveren? Hoe kom ik nu aan die factuur?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ArjanRemie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik snap je vraag en eigenlijk heeft de persoon, die je aan de lijn hebt gehad bij de klantenservice, wel gelijk. De pakbon is je garantiebewijs en je factuur. Onderstaande informatie is mij al eens aangegeven en dat is eigenlijk ook altijd wat ik de mensen stuur als hier vragen over zijn. Een factuur met BTW geven ze alleen uit via de zakelijke markt en niet via de particulieren markt. Ik heb het nooit gehad dus kan ook niets zeggen met wat erop staat en of dat voldoende is. Blijft een lastig iets bij Vodafone, dat merk ik wel. Ik zal vragen of @Cecilia nog een aanvulling heeft, ze is werkzaam bij Vodafone. 

Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Bekijk in context

ArjanRemie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je bericht, we hebben inmiddels via het aankoop-kanaal, de winkel, een factuur gekregen. Normaliter zou deze wel naar de klant verstuurd worden bij de aankoop, maar daar is iets niet goed gegaan.

Bekijk in context

ArjanRemie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je bericht, we hebben inmiddels via de winkel een factuur ontvangen. Normaal zou deze na de aankoop gewoon toegestuurd worden, maar daar is iets niet goed gegaan. Dus mijn probleem is opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ArjanRemie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik snap je vraag en eigenlijk heeft de persoon, die je aan de lijn hebt gehad bij de klantenservice, wel gelijk. De pakbon is je garantiebewijs en je factuur. Onderstaande informatie is mij al eens aangegeven en dat is eigenlijk ook altijd wat ik de mensen stuur als hier vragen over zijn. Een factuur met BTW geven ze alleen uit via de zakelijke markt en niet via de particulieren markt. Ik heb het nooit gehad dus kan ook niets zeggen met wat erop staat en of dat voldoende is. Blijft een lastig iets bij Vodafone, dat merk ik wel. Ik zal vragen of @Cecilia nog een aanvulling heeft, ze is werkzaam bij Vodafone. 

Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ArjanRemie

Ik begrijp jouw verzoek volkomen. Bij een nieuw toestel verwacht je normaliter ook een factuur. Helaas heb ik geen aanvulling op het bericht van @Energieboy. De pakbon is iets wat wij kunnen nasturen en is eveneens het garantiebewijs. Sorry! Ik kan je dus niet helpen aan een factuur specifiek voor het toestel.

ArjanRemie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je bericht, we hebben inmiddels via het aankoop-kanaal, de winkel, een factuur gekregen. Normaliter zou deze wel naar de klant verstuurd worden bij de aankoop, maar daar is iets niet goed gegaan.

ArjanRemie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je bericht, we hebben inmiddels via de winkel een factuur ontvangen. Normaal zou deze na de aankoop gewoon toegestuurd worden, maar daar is iets niet goed gegaan. Dus mijn probleem is opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic