SteynB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer overzetten tijdstip

hoi,

mijn nummer wordt als het goed is vandaag overgezet van Tele2 naar Vodafone

 

als mijn nummer overgezet is krijg ik dan een melding oid? of heb ik dan gewoon geen signaal meer van tele2?

of iets anders?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SteynB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je bent overgestapt en welkom!
Het overzetten van je nummer kan gebeuren van 00:01 t/m 23:59 uur vandaag. Normaal gezien is het al wel in de middag maar het kan soms druk zijn en dan duurt het iets langer. 

Als je overzetting vandaag is dan merk je dit vanzelf aan je Tele2 abonnement, die doet het opeens niet meer. Zodra je dat hebt dan stop je het SIMkaartje van Vodafone erin en dan ben je bereikbaar bij Vodafone. Dus geduld hebben is op een dag als deze het beste om te doen 😊👍

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SteynB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je bent overgestapt en welkom!
Het overzetten van je nummer kan gebeuren van 00:01 t/m 23:59 uur vandaag. Normaal gezien is het al wel in de middag maar het kan soms druk zijn en dan duurt het iets langer. 

Als je overzetting vandaag is dan merk je dit vanzelf aan je Tele2 abonnement, die doet het opeens niet meer. Zodra je dat hebt dan stop je het SIMkaartje van Vodafone erin en dan ben je bereikbaar bij Vodafone. Dus geduld hebben is op een dag als deze het beste om te doen 😊👍

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En? Is het inmiddels omgezet?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic