Willemien01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1gb Blox

Hallo,
Ik heb de 1gb Blox.
Maar nu gaat m'n internet gebruik van m'n beltegoed af.
Dus ik wou een nieuwe 1gb Blox aansluiten maar dat gaat niet omdat ik deze dienst al heb..
Ik zit niet in het buitenland. Dus ik snap het even niet helemaal.
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Willemien, een nieuwe BloX aansluiten als er nog één aan staat werkt inderdaad niet. Een BloX blijft bij prepaid altijd 30 dagen aan. Als de bundel (in jouw geval 1GB) op is, dan gaat het internet weer van je beltegoed. Je kunt altijd controleren hoeveel MB's je nog hebt met een sms'je naar nummer 4000 met de tekst: status.
Willemien01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas,
Dat weet ik maar al een aantal keren heb ik m'n 1gb Blox 2x in de maand aangesloten.
Dus als ie op was meteen weer een nieuwe en dat ging toen.. En nu geeft ie aan dat ik nog aangesloten ben maar wel gaat m'n beltegoed op. Is het Miss veranderd dan dat het maar een keer per maand kan?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Willemien01 schreef:
Hoi Bas,
Dat weet ik maar al een aantal keren heb ik m'n 1gb Blox 2x in de maand aangesloten.
Dus als ie op was meteen weer een nieuwe en dat ging toen.. En nu geeft ie aan dat ik nog aangesloten ben maar wel gaat m'n beltegoed op. Is het Miss veranderd dan dat het maar een keer per maand kan?
Ah bij de 1GB BloX kan het inderdaad wel! Die BloX vervalt automatisch als het tegoed verbruikt is. Heb je eens in My Vodafone nagekeken of de BloX nog actief is en of er nog tegoed in de BloX zit? Misschien zit er toch nog wat tegoed in de BloX en vervalt ie daarom niet automatisch.
fay

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb net de 1GB blox afgesloten maar ik heb geen verbinding. Als ik status sms, zie ik ook geen informatie over de blox. Alleen dat mijn beltegoed is afgeschreven en meerwaardeersmsjes en dat ik gebruik maak van het dagtarief.
Wat moet ik doen? Opnieuw opstarten werkt niet.

Groetjes Fay
fay

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij doet het al. Na een paar keer aan en uit zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic