lvdstoop

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1735 storing 3G netwerk

In het gebied 1735 / 1738 hebben wij storing met het 3G netwerk. Als je vodafone opbelt, is er niets bekend. Nu heb ik meerdere vodafone gebruikers gesproken en die hebben hier allemaal last van op deze locatie. Maakt niet uit welke telefoon er gebruikt wordt. Zelfs bij een aanrijding kon de chauffeur die vodafone gebruiker was, niet bellen op het 3G netwerk. Zodra je 3G uitzet, ben je weer bereikbaar, maar dit is natuurlijk geen optie als je voor minimaal 3G betaalt.
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @lvdstoop ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
lvdstoop
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaat nu al zeker een maand zo! Denk er serieus over om over te stappen naar andere provider! Ik heb mijn telefoon om bereikbaar te zijn 😞
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @lvdstoop,

Dat is uiteraard jammer en hopelijk niet nodig! Heb je de link naar tips en tricks al nagekeken in het bericht van SamsungExpert? Wanneer deze stappen geen oplossing bieden vermeld dan in dit topic de uitkomst van elke test/antwoorden op de vragen. Dan kunnen we je beter verder helpen.

Ik heb de dekking in ieder geval nagekeken, er zijn wel metingen verricht in de omgeving maar niet overal, in de wijken/dorpen helaas niet. Bijvoorbeeld bij de rotonde die kruist aan de provinciale weg, Zandweg en Hartweg zou het 2G en 3G bereik goed moeten zijn. Het 4G-bereik zou ook goed moeten zijn, maar hiervan is alleen de theoretische weergave van de dekking beschikbaar en nog geen metingen.

Mocht het toch aan de dekking liggen en je nog geen telefoon met 4G-bereik hebben dan is het bij je verlenging wellicht een optie om hiervoor te kiezen. Wanneer de 4G-dekking wel goed is dan is het alleen nog wachten op bellen via 4G, het is nog niet bekend wanneer dit mogelijk is. Op de achtergrond wordt hier uiteraard wel aan gewerkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic