Hoi
Willem M Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is best vervelend zeg, zeker als je er zelf niets vanaf weet. Die 2:19 is niet het aantal minuten maar dat is de tijd dat ze deze aantal GB's hebben gelast van je abonnement. Dus het is niet in 2 minuten gebeurd, gelukkig. Waarom het wel is gebeurd kan ik je ook niet zeggen. Eventueel zou je, want je zegt een iPhone te hebben, kunnen kijken onder Instellingen - Batterij en dan zie je onderaan het verbruik van app op je batterij. Dit is niet helemaal zuiver natuurlijk, maar dan kan je wel zien welke app lang heeft open gestaan en eventueel die 15GB heeft gebruikt! (op
deze pagina kan je zien welke app je kan gebruiken om je app gebruik in te zien, dat zijn app's in de store van apple)
Het kan ook zijn dat je een update hebt uitgevoerd via je telefoon en als je je app's upload via je 4G dan ben je daar natuurlijk ook zo doorheen. Automatisch uitzetten van updaten apps kan je uitzetten, zie
deze pagina.
Mocht je hier nu helemaal geen vreemde dingen in zien, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone. Eventueel kan je ook een prive berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook of je kunt ook eventueel via hier een
chat starten met een medewerker (als die aanwezig zijn).
Laat even weten wat je hebt gedaan en wat de klantenservice je eventueel heeft laten weten. Oh ja, om nu geen internet te verliezen kan je ook een BloX aanzetten. Met deze Blox surf je door op lage snelheid en betaal je geen buiten bundel kosten. Relaxed! Aanzetten,
zie hier.