alainn070

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

10gb dats cadeau

Tijdens de feestdagem kreeg ik 10gb cadeau maar waarom alleen tot 31december? Ik heb de hele vakantie alleen wifi gebruikt. Wie heeft deze probleem ook gehad?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is inderdaad een cadeau geweest vanuit Vodafone @alainn070. Daarnaast is duidelijk aangegeven tot wanneer de bundel te gebruiken was. Hier is nu eenmaal voor gekozen door Vodafone. Dat jij ervoor kiest om alleen Wi-fi te gebruiken is een keuze die je zelf maakt. 
Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @alainn070 
Wat is dit nu toch voor een vreemde vraag? Ipv dat je blij bent om zomaar 10GB cadeau te krijgen, een soort Kerst Cadeau van Vodafone aan haar klanten, ben jij nu niet blij?

Hier valt eigenlijk geen discussie meer over te voeren. Deze leuke aanbieding heeft Vodafone gedaan en wees blij. Dat jij het handiger zou vinden tijdens je vakantie, dat zal, maar toen kreeg je het niet. En om nu te gaan vragen of mensen hier nu last van hebben, beetje vreemde vraag. 

Als ik hierop echt serieus, als klant, antwoord zou moeten geven. Dan zou ik zeggen dat ik er geen problemen mee heb gehad en dat ik super blij was het deze leuke einde jaars cadeau van Vodafone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is inderdaad een cadeau geweest vanuit Vodafone @alainn070. Daarnaast is duidelijk aangegeven tot wanneer de bundel te gebruiken was. Hier is nu eenmaal voor gekozen door Vodafone. Dat jij ervoor kiest om alleen Wi-fi te gebruiken is een keuze die je zelf maakt. 
Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag.

alainn070
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:

Hoi @alainn070 
Wat is dit nu toch voor een vreemde vraag? Ipv dat je blij bent om zomaar 10GB cadeau te krijgen, een soort Kerst Cadeau van Vodafone aan haar klanten, ben jij nu niet blij?

Hier valt eigenlijk geen discussie meer over te voeren. Deze leuke aanbieding heeft Vodafone gedaan en wees blij. Dat jij het handiger zou vinden tijdens je vakantie, dat zal, maar toen kreeg je het niet. En om nu te gaan vragen of mensen hier nu last van hebben, beetje vreemde vraag. 

Als ik hierop echt serieus, als klant, antwoord zou moeten geven. Dan zou ik zeggen dat ik er geen problemen mee heb gehad en dat ik super blij was het deze leuke einde jaars cadeau van Vodafone. 

Ik heb nooit gezegd dat ik dit niet leuk vond maar daarnaast weetje wat ik helemaal niet leuk vind, dat vodafone maandelijks een euro of 3 meer van me rekening aftrekt terwijl ik amper data gebruik en niet overgebruik heb. Dat is pas niet leuk. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @alainn070 
Dan moet je daar een klacht over indienen bij Vodafone en dan gaan ze dit voor je uitzoeken. 
Ga daarvoor naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Laat een case aanmaken en vraag waarom je 3,- euro per maand meer moet betalen terwijl je geen data hebt verbruikt of dat je er niet overheen bent. Kan me niet voorstellen dat je dit al niet eerder hebt aangekaart en/of dat Vodafone zomaar 3,- euro afschrijft voor niet. Als je je data niet hebt verbruikt en/of er niet boven uit komt dan heb je geen extra kosten. Zijn die er wel, een klacht indienen en laten uitzoeken.

Een Vodafone Community medewerker kan dit misschien ook inzien, maar voor een echte klacht zou ik dan een case aanmaken en laten uitzoeken. Maar goed, je kan ook eerst een medewerker laten mee kijken met je maand gedrag en die kan je vast hier meer over melden. Daar moet je dus wel werk van maken en niet achteraf daarmee komen (tenminste, zo komt het nu wel bij mij over). Dus aan de bel trekken!! Als ze bij Vodafone iets niet goed doen dan moeten ze dat verbeteren, zo simpel is dat. Maar goed, het kan ook iets anders zijn, daarom zeg ik, laat het even uitzoeken. Ik kan niet voor je kijken, ik werk er niet 🙂

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @alainn070 

Ik raad je aan om eerst eens je specificatie te bekijken via My Vodafone. Onder het kopje Rekeningen kun je per maand bekijken wat jouw kosten zijn en hoe deze berekend zijn. Mocht op basis daarvan blijken dat er inderdaad onterechte kosten berekend worden, dan horen we het graag! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Had je hier nog naar gekeken @alainn070?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic