Hoi @alainn070
Dan moet je daar een klacht over indienen bij Vodafone en dan gaan ze dit voor je uitzoeken.
Ga daarvoor naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml
Laat een case aanmaken en vraag waarom je 3,- euro per maand meer moet betalen terwijl je geen data hebt verbruikt of dat je er niet overheen bent. Kan me niet voorstellen dat je dit al niet eerder hebt aangekaart en/of dat Vodafone zomaar 3,- euro afschrijft voor niet. Als je je data niet hebt verbruikt en/of er niet boven uit komt dan heb je geen extra kosten. Zijn die er wel, een klacht indienen en laten uitzoeken.
Een Vodafone Community medewerker kan dit misschien ook inzien, maar voor een echte klacht zou ik dan een case aanmaken en laten uitzoeken. Maar goed, je kan ook eerst een medewerker laten mee kijken met je maand gedrag en die kan je vast hier meer over melden. Daar moet je dus wel werk van maken en niet achteraf daarmee komen (tenminste, zo komt het nu wel bij mij over). Dus aan de bel trekken!! Als ze bij Vodafone iets niet goed doen dan moeten ze dat verbeteren, zo simpel is dat. Maar goed, het kan ook iets anders zijn, daarom zeg ik, laat het even uitzoeken. Ik kan niet voor je kijken, ik werk er niet 🙂