Hoi
Rolandk98 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je kan wel online blijven met BloX Beperkt Internet. Je blijf in Nederland en de EU gratis online als je databundel op is. Je snelheid gaat dan wel omlaag. Video's kijken of muziek streamen zal niet meer lukken. Appen kan nog wel. Gelukkig maar!
Kijk hier over Beperkt Internet.
Heb even gekeken en je hebt gelijk dat er in de app bij alles 0,00 euro staat als je extra wilt aanschaffen. Maar ga er maar zeker vanuit dat dit niet 0,00 euro is en dat dit een foutje is in de app. Je kunt de gok wagen en melden dat het er stond maar ik denk dat Vodafone kleine lettertjes heeft en je dan zal zeggen dat je zelf wel weet dat het niet gratis is.
Want kijk maar op deze pagina, hier staat wat je moet betalen voor hoeveel GB je extra wenst voor de volledige maand. En voor 10Gb is dat wel 30,- euro per maand: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml
Ik heb een copy gemaakt van het scherm en zal deze hier plaatsen om de mensen van Vodafone te vragen om hier even naar te kijken want dit klopt natuurlijk gewoon niet. Het ligt helemaal aan jezelf wat je doet, maar ik zou het er niet op gokken
🙂Is misschien
Sharon Marc- of
Steven aanwezig om dit op te nemen met de juiste afdeling?
Ik heb het zelf via de app ook al doorgeven, weet niet of dat al voldoende is. Merk ook op dat het bij Bellen & SMS's op 0,0 euro staat. Dit is natuurlijk niet goed
🙂