Hoi
Willem Voogel Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je hebt helemaal gelijk en goed dat je hier een melding maakt. Vodafone heeft daar volgens mij een coulance voor en daarvoor zou je contact op kunnen nemen met de
klantenservice van Vodafone. Je kan ze ook benaderen door een
chat te starten en te vragen of ze iets voor je kunnen betekenen. Heb namelijk hier ergens op de community gelezen van een moderator van Vodafone dat ze daar wel begrip voor hebben en dan met je kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Wil je niet bellen en/of chatten dan kan je ook een prive bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen je heel goed helpen en kijken graag met je mee. Hier op de community kan niemand je verder helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten niet in het systeem kunnen. De moderator kan niet helpen vanwege de nieuwe privacy regels.
Dus als je ze belt of even een chat start, of een berichtje stuurt, dan kunnen ze het met je doornemen.
Laat hier nog even weten wat ze hebben kunnen doen, alvast bedankt
🙂