expression

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 GB Internet blox

Ik heb zojuist 20 euro opgewaardeerd om 1 GB internet aan te schaffen op mijn telefoon. Maar ik zie de betreffende blox niet op mijn vodafone staan en als ik 1GB AAN naar 4000 stuur, krijg ik de volgende sms: ''op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten.".

Wat moet ik nu doen?

Mvg
7 Reacties 7
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @expression Allereerst natuurlijk hartelijk welkom op ons forum. Op het gros van onze prepaid vormen is het aansluiten van de 1GB BloX mogelijk. Er zijn een paar "oudere" vormen die niet gecombineerd kunnen worden met de 1GB BloX. Als je een "verouderde" vorm hebt, dan krijg je in My Vodafone de mogelijkheid om voor Prepaid+ te kiezen. Je krijgt dan bij iedere opwaardering een bonus.
expression
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Per,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb echter geen abonnement, maar een prepaid simkaart van Vodafone. Ik heb eerder wel de mogelijkheid gehad om voor 1GB BloX te kiezen. Nu heb ik onlangs de BloX voor 100MB (x2) aangezet, maar hier zat ik binnen enkele dagen doorheen. Ik wilde gisteren dus voor 1GB Internet kiezen, maar deze optie zat er niet meer bij. Mijn zusje zei dat het te maken had met het feit dat de 100MB BloX nog geactiveerd was tot 12-02-2014. Maar ik vind het een beetje raar, dat als je door je internet tegoed heen zit, je geen nieuw tegoed kunt opnemen zegmaar?

Dan heb ik nu namelijk voor niets opgewaardeerd..

Hoop dat u mij kunt helpen.

Mvg
xkusjex

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo
ik wou een sms naar 4000 sturen om mijn 1gb blox aan te zetten.
toen kwam er een popup venstertje en ik heb het eigelijk niet gelezen en maar oke ofzoiets gedrukt. maar als ik het smsje nu verzend zeg die heletijd mislukt. hoe kan ik dir ongedaan maken ?
gr.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @expression
Mijn antwoord was inderdaad voor meerdere uitleg vatbaar. Ik heb het nog even aangepast zodat het duidelijker was. Met betrekking tot je aanvullende vraag. Je zusje heeft helemaal gelijk;).
- Er kan maar 1 BloX tegelijk actief zijn
- De 100 MB BloX heeft een vooraf vastgestelde looptijd. Deze staat los van de inhoud van de bundel (het kan dus zijn dat je bundel al leeg is vóór de einddatum)
- Als de bundel van de BloX eerder leeg is dan de einddatum en je maakt toch gebruik van internet dan gebruik je automatisch het Internet Dagtarief

Via het forum kunnen we helaas niet met je specifieke situatie meekijken. Als je graag wil dat we dat doen, stuur dan svp een privébericht via Facebook of een DM via Twitter. Vermeld in je bericht je mobiele nummer en de datum en bedrag van de laatste opwaardering.

Groetjes, Per
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@xkusjex

Vermoedelijk gebruik je de nieuwste versie van android. Hierbij komt een melding: he versturen van de volgende sms kan geld kosten... blablablabla. wilt u dit accepteren. en vermoedelijk heb je op nee geklikt.

Doe het volgende:
1. ga naar settings.
2. ga naar apps
3. ga hier naar "alles".
4. ga naar berichten.
5. zoek hier de tekst: "Premium sms verzenden:"
6. vermoedelijk staat hier nu de optie: "nooit toestaan geselecteerd".
7. verander dit in "vragen".

Als je er niet zo uit komt. zeg het dan even, dan maak ik screenshots.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
xkusjex schreef:
hallo
ik wou een sms naar 4000 sturen om mijn 1gb blox aan te zetten.
toen kwam er een popup venstertje en ik heb het eigelijk niet gelezen en maar oke ofzoiets gedrukt. maar als ik het smsje nu verzend zeg die heletijd mislukt. hoe kan ik dir ongedaan maken ?
gr.
Hallo @xkusjex

Hm het is natuurlijk lastig voor mij om je te adviseren hoe je iets ongedaan moet maken, als we allbei niet weten wát er ongedaan moet worden gemaakt.
Kijk svp even in je My Vodafone account, hier zie je alle BloX die er actief zijn op je nummer en krijg je ook de mogelijkheden om BloX aan te sluiten.

Mocht het niet lukken, dan kun je altijd via Facebook een berichtje plaatsen of een tweet sturen. Dan kijkt een collega van de 24/7 Web Crew met je mee.

Groetjes, Per
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Per ,

ik heb net het vermodelijke antwoord gegeven. Een post boven uw, dit komt door dat xkusjex vermoedelijk gebruik maakt van android versie 4.3 of hoger.
Deze beveiliging komt namelijk zodra je een bericht gaat sturen naar een nummer wat niet van een particulier is. Indien je de permissies van de berichten app hier op blokeert, zal het geen berichten meer verzenden.

Indien mijn post niet duidelijk genoeg is, wil ik best een screenshot sturen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic