Kristelziva

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

0900 nummer

Ik kan geen 0900 nummers bereiken graag een oplossing 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy,

Je zal best je best doen. Ik heb niet de rest van je 7xxx reacties gelezen, maar ik herhaal het nog een keer. Algemene antwoorden geven is niet helpful. Leken willen concrete antwoorden. Niet ‘spit de app door’ of “kijk in de app”. Dus als je ze meer kan begeleiden naar wat precies is dat veel handiger.

Op de website staat trouwens niks over “0900” nummers maar wel "Betaalde nummers”, wat jij aangaf. Alleen, niet iedereen weet dat 0900 nummers betaalde nummers zijn, zoals ik. En het is dan helemaal verwarrend als juist bij die optie “Blokkeer gesprekken naar betaalde nummers” - “Geen nummers blokkeren” staat. Dus wat in iemand zijn hoofd gaat is dit. “Dat optie kan het niet zijn blijkbaar want dat staat goed. Dus waar is die 0900 optie dan?”

Ik heb nooit iemand geblokkeerd dus waarom dat in stond is mij een raadsel, maar Vodafone had iets gereset en het werkt nou.

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kristelziva 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al gekeken in je My Vodafone app? 
Daar kan je onder service 0900 nummer aanzetten en/of uitzetten. Als het goed is kan je dit gelijk doen met onderstaande url en anders kijken bij service of diensten en dan bij betaalnummers. 

https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/diensten-blokkeren

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Kristelziva . Welkom hier!

“graag een oplossing". Kijk, dat is duidelijke taal :-). De meeste mensen komen hier natuurlijk voor een oplossing, en die kunnen we je vast en zeker ook wel geven. 

Je kan geen 0900 nummers bereiken. Dit oplossen gaat natuurlijk alleen als we weten waaróm je geen 0900 nummers kunt bereiken. Heb je een blokkade aanstaan op 0900 nummers, waar @Energieboy ook op doelt? 

Dam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beide zijn geen antwoord.
Via de website, bij mij staat geen nummers geblokkeerd dus deblokkeren gaat niks doen.

En in de app staat niet over deblokkeren…
Dus graag DE oplossing plus screenshot wat je echt moet doen. Niet een vaag 'algemeen’ antwoord. Maar een duidelijk antwoord.

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @Dam 
Een beetje jammer dat je zo’n reactie geeft!
Dat zit me niet lekker en is ook niet netjes als je schrijft. 

Iedereen doet hier z’n best om klanten te helpen en om dan zo te reageren, jammer. In de My Vodafone app kan je wel degelijk 0900 nummers blokkeren en/of deblokkeren. Ik zou zeggen, spit de app maar eens door of bekijk My Vodafone via je browser.  Een compleet overzicht met plaatjes en stappen kan ik je niet geven. Succes!

Dam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy,

Je zal best je best doen. Ik heb niet de rest van je 7xxx reacties gelezen, maar ik herhaal het nog een keer. Algemene antwoorden geven is niet helpful. Leken willen concrete antwoorden. Niet ‘spit de app door’ of “kijk in de app”. Dus als je ze meer kan begeleiden naar wat precies is dat veel handiger.

Op de website staat trouwens niks over “0900” nummers maar wel "Betaalde nummers”, wat jij aangaf. Alleen, niet iedereen weet dat 0900 nummers betaalde nummers zijn, zoals ik. En het is dan helemaal verwarrend als juist bij die optie “Blokkeer gesprekken naar betaalde nummers” - “Geen nummers blokkeren” staat. Dus wat in iemand zijn hoofd gaat is dit. “Dat optie kan het niet zijn blijkbaar want dat staat goed. Dus waar is die 0900 optie dan?”

Ik heb nooit iemand geblokkeerd dus waarom dat in stond is mij een raadsel, maar Vodafone had iets gereset en het werkt nou.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Dam,

Fijn dat je met de algemene antwoorden hier toch nog tot de oplossing bent gekomen. Ik snap dat je vaak op zoek bent naar specifieke antwoorden, maar hoop ook dat je begrijpt dat we hier reageerden op enkel de tekst "Ik kan geen 0900 nummers bereiken graag een oplossing". Als we niet meer dan dat (ook geen gegevens, dus we kunnen geen instellingen zien/resets doen) weten is het vaak enorm lastig om heel specifiek met de oplossing te komen. Hoe dan ook, fijn dat het inmiddels is opgelost en goed weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic