Ik heb online mijn blokkering op 0900 opgeheven maar kan nog steeds geen 0900 bellen of betaalde sms versturen. Hoe kan dit geactiveerd worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Dennispaardekooper
Heb je ook bij payinfo.nl een blokkade aangegeven?
Zo ja, dan even de klantenservice bellen, of een chat starten, van Vodafone en dan zal deze de blokkade opheffen.
Hoi @Dennispaardekooper
Heb je ook bij payinfo.nl een blokkade aangegeven?
Zo ja, dan even de klantenservice bellen, of een chat starten, van Vodafone en dan zal deze de blokkade opheffen.
Hi @Dennispaardekooper
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Hé, dat is zeker gek! Als je deze blokkade opheft, dan ga je er natuurlijk vanuit dat je direct 0900-nummers kunt bellen. Ik zie dat @Energieboy al een tip heeft gegeven. Erg fijn. Heb je toevallig al contact gehad met één van mijn collega's? Wat is hier uitgekomen? Mocht je nog geen contact hebben gehad, dan help ik je uiteraard ook graag via deze weg. Wil je hiervoor je Community profiel aanvullen met jouw gegevens en mij een seintje geven? Dan neem ik een kijkje achter de schermen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.