Andreweijers89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

0900 deblokkeren

Graag ontvang ik hulp bij het deblokkeren van 0900 nummers. Lukt me niet via myvodafone.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Andreweijers89 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste kan iemand van Vodafone je daar mee helpen. Wil je dit snel hebben geregeld dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice door te bellen of via de chat button. 

Anders moet je bij profielinstellingen je gegevens invullen en dan zal iemand van Vodafone hier op de community met je mee kijken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Andreweijers89 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste kan iemand van Vodafone je daar mee helpen. Wil je dit snel hebben geregeld dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice door te bellen of via de chat button. 

Anders moet je bij profielinstellingen je gegevens invullen en dan zal iemand van Vodafone hier op de community met je mee kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Andreweijers89 
Een warm welkom op de Vodafone Community.

De hulptroepen staan paraat. Ik zie dat @Energieboy je al van raad en daad heeft voorzien. Heel fijn! In My Vodafone kun je gemakkelijk een blokkade op het bellen van 0900-nummers zelf opheffen. Je vind hier een vergelijkbaar topic. Laat je ons weten of het met deze informatie is gelukt? Zo niet, dan neem ik graag een kijkje achter de schermen. Vul hiervoor jouw Community profiel aan met jouw volledige gegevens. Geef je mij een seintje als je dit hebt gedaan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic