Ghi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruik en tegoed niet zichtbaar in My Vodafone App

Beste meneer, mevrouw,

 

Recentelijk kan ik niet meer in mijn appje zien hoe veel 4G ik nog over heb, het enige wat ik kan zien zijn mijn rekeningen. Nu is het zo dat ik erachter ben gekomen dat ik onder mijn vaders klantennummer sta en dat mijn 4G bundel op zijn appje staat en dus op zijn telefoon. Graag zou ik dit willen veranderen namelijk dat ik op mijn eigen appje kan zien hoe en wat over mijn bundel!

Graag hoor ik van u!

 

met vriendelijke groet,

Ghislaine Swav

**Telefoonnummer verwijderd door moderator**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Ghi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open community is en door iedereen is te lezen. Het is daarom niet verstandig om privé gegevens hier te plaatsen. Ik heb gevraagd aan Vodafone of ze je 06 nummer willen verwijderen. 

Wat voor een abonnement heb je? Heb je toevallig een Red Together abonnement? Want dan gaan alle abonnementen van 1 data bundel af en kan jij gewoon met je eigen 06 nummer en je mail adres een inlog aanmaken via My Vodafone en zo inzien wat er nog over is. Je deelt dan de data dus je kan niet zien hoeveel jij zelf hebt gebruikt en/of nog mag gebruiken. 

Heb je een ander abonnement binnen Vodafone dan is het zeker handiger om een eigen app info te hebben maar dan moet je vader deze eraf halen en jij moet hem dan bij jezelf installeren. Maar ik denk dat het om een Red Together abonnement gaat en dan kan je dus niet zien hoeveel jezelf hebt gebruikt en wat je nog over hebt want dat gaat allemaal van 1 grote bundel. Je kan wel zien hoeveel er nog over is in die bundel, maar dat is dan ook alles. 

Aanmaken van eigen My Vodafone, doe je via deze link.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Ghi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je zeggen dat dit een open community is en door iedereen is te lezen. Het is daarom niet verstandig om privé gegevens hier te plaatsen. Ik heb gevraagd aan Vodafone of ze je 06 nummer willen verwijderen. 

Wat voor een abonnement heb je? Heb je toevallig een Red Together abonnement? Want dan gaan alle abonnementen van 1 data bundel af en kan jij gewoon met je eigen 06 nummer en je mail adres een inlog aanmaken via My Vodafone en zo inzien wat er nog over is. Je deelt dan de data dus je kan niet zien hoeveel jij zelf hebt gebruikt en/of nog mag gebruiken. 

Heb je een ander abonnement binnen Vodafone dan is het zeker handiger om een eigen app info te hebben maar dan moet je vader deze eraf halen en jij moet hem dan bij jezelf installeren. Maar ik denk dat het om een Red Together abonnement gaat en dan kan je dus niet zien hoeveel jezelf hebt gebruikt en wat je nog over hebt want dat gaat allemaal van 1 grote bundel. Je kan wel zien hoeveel er nog over is in die bundel, maar dat is dan ook alles. 

Aanmaken van eigen My Vodafone, doe je via deze link.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hey @Ghi 
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Het is altijd handig om je eigen verbruik en tegoed in te kunnen zien. Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van een super duidelijk antwoord. Ben je hier nog mee aan de slag gegaan? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic