EWB1705

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waardeloze klantenservice

Na live chat, moest ik met dit emailadres contact opnemen.
(betalingsverwerking@vodafoneziggo.com)
(maar het blijkt dat ik niet bij deze afdeling moet zijn, maar zij verwijzen of helpen me ook niet verder)
(zie bijlage:  reactie betalingsverwerking afdeling)!!!!

Hierna 2x gebeld, en een klachten case aangemaakt.
**
Krijg ik 0 response op.

Bel ik nog een keer, maken ze weer een nieuwe klachten case aan (waarom, geen idee), hier hoor ik ook niets van.
(registratienummer 14223152)

Bel ik vandaag, wordt er doodleuk aangegeven dat beiden cases zijn gecanceld. Maar ik heb nog geen enkele reactie van jullie. Jullie hebben blijkbaar zelf geen idee welke afdeling dit moet oppakken en intussen sturen jullie mij van het kastje naar de muur en wordt en helemaal niks opgelost.

Klantnummer:  **
Dus wat gaat het nu worden Vodafone?

Ik heb meer dan 180 minuten met jullie gebeld.
Ik heb een mail verzonden.
Ik heb een lange live chat met jullie gevoerd.

Ik word overal heen gestuurd, moet overal heel lang wachten en niemand lost wat op.

Als bijlage nog een keer de bewijslast (per mobiele nummer) van de totale kosten in mijn ogen en waarom jullie factuur dus niet klopt.
Graag ontvang ik van jullie een reactie PER MOBIELE NUMMER de totale kosten om mij aan te tonen dat mijn informatie onjuist is.

Het is toch niet zo ingewikkeld?

*Bericht aangepast + bijlage verwijderd door moderator. Let op met de informatie die je openbaar deelt*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Excuses, @EWB1705. Ik heb nogmaals een kijkje genomen, maar zoals eerder al aangegeven hebben we via de Community beperkte inzage en rechten voor zakelijke aansluitingen. Je start in dit geval opnieuw een topic, maar opnieuw betreffen het zakelijke aansluitingen. In ieder geval. De deblokkeerkosten zijn op beide klantnummers verrekend op een creditnota van 18 juli. Als je inlogt in My Vodafone dan zie je deze creditfacturen terug op beide klantnummers. Je moet in het dropdown-menu aan de zijkant even switchen naar het betreffende klantnummer. Vervolgens ga je naar het overzicht van jouw facturen en onderaan zie je dan bij beide klantnummers een creditfactuur staan: 

Wanneer je de factuur downloadt als PDF dan zie je het volgende:

Ook hier betreffen het weer zakelijke klantnummers. Voor meer informatie zul je zoals eerder al aangegeven contact op moeten nemen met Vodafone Business. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @EWB1705, welkom hier!

Allereerst sorry dat je even op een reactie hebt moeten wachten. Via de Community hebben we beperkte inzage en rechten voor zakelijke aansluitingen, waardoor ik zelf helaas weinig kan betekenen. Wel heb ik even informatie voor je uitgevraagd, waardoor de reactie iets langer op zich liet wachten. Naar aanleiding van de laatste case is de situatie intern uitgezet bij de juiste afdeling binnen Vodafone Business en zal er via de e-mail contact met je worden opgenomen. 

EWB1705
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels een week verder, en niet echt verrassend, maar natuurlijk nog niks gehoord van Vodafone! Denken jullie dat jullie nog wat gaan laten weten? Of is het echt zo'n zooitje bij jullie?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Helaas kan ik via de Community weinig voor je betekenen omdat het een zakelijke aansluiting betreft @EWB1705. In ieder geval lees ik dat het vanuit Vodafone Business vandaag weer door is gezet naar een andere afdeling binnen Vodafone Business. Binnen zakelijk zijn er veel afdelingen met ieder hun eigen mogelijkheden en rechten. Hierdoor duurt jouw verzoek langer, maar ik begrijp je frustratie om die reden ook zeker en dat je twijfelt of je nog iets gaat horen. Je zal in ieder geval nog vanuit Vodafone Business zeker nog iets horen.

EWB1705
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is allemaal leuk en aardig Cecilia. Jij blokkeert mijn andere topic maar dat gaat over iets anders dan dit topic. Ik snap dan ook niet hoe je erbij komt dat ik twee keer hetzelfde topic open.

1. Het heeft hele andere klantnummers.
2, Het gaat om andere 06 nummers
3. Het gaat over een heel ander onderwerp bij andere klantnummers/06 nummers.

Dit gaat over een totaal van een eindbedrag. Het topic, wat jij nodig vond te sluiten, gaat over deblokkeerkosten die bij een andere klantnummer en andere 06 nummers horen! Deze verschillen zijn ook duidelijk op te maken uit de verschillende topics.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Excuses, @EWB1705. Ik heb nogmaals een kijkje genomen, maar zoals eerder al aangegeven hebben we via de Community beperkte inzage en rechten voor zakelijke aansluitingen. Je start in dit geval opnieuw een topic, maar opnieuw betreffen het zakelijke aansluitingen. In ieder geval. De deblokkeerkosten zijn op beide klantnummers verrekend op een creditnota van 18 juli. Als je inlogt in My Vodafone dan zie je deze creditfacturen terug op beide klantnummers. Je moet in het dropdown-menu aan de zijkant even switchen naar het betreffende klantnummer. Vervolgens ga je naar het overzicht van jouw facturen en onderaan zie je dan bij beide klantnummers een creditfactuur staan: 

Wanneer je de factuur downloadt als PDF dan zie je het volgende:

Ook hier betreffen het weer zakelijke klantnummers. Voor meer informatie zul je zoals eerder al aangegeven contact op moeten nemen met Vodafone Business. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic