PrepaidKG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn prepaid bestelling annuleren?

Vandaag heb ik 2x 2uurtjes geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen maar gewoon niemand te pakken gekregen. 4uurtjes kwijt om een medewerker te spreken die ik niet eens krijg te spreken. Ik wil graag mijn geld terug en mijn bestelling annuleren. De reclame die Vodafone maakt is onduidelijk. Had namelijk een simkaart gekocht in de winkel en wou het opwaarderen (online) met jullie actie en nu heb ik 20 euro betaald voor nog een simkaart. Zouden jullie dit kunnen annuleren? Want ik heb niet nog een nieuwe simkaart nodig.

Groetjes,
KG
1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @PrepaidKG, welkom hier.

Begrijpelijk dat je geen twee simkaarten nodig hebt! Helaas heb je geen gegevens ingevuld en bestelnummer vermeld, waardoor ik de status van de bestelling niet kon controleren. De bestelling zelf zal inmiddels wel verwerkt/onderweg zijn. Op dat moment is annuleren door ons niet meer mogelijk. Je kan dit voor de zekerheid nog even laten controleren door de afdeling Statur Order via 0800 0560. Is de bestelling al onderweg? In dit geval kan je een bestelling met een prepaid simkaart annuleren door deze binnen 14 dagen naar ons te retourneren met ingevuld retourformulier. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic