Jacknaaijer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Activeren OneNumber geeft foutmelding 'Technische fout'.

Ik probeer Onenumber te activeren op mijn Apple Watch Ultra 2. Maar krijg telkens na het inloggen op ‘vf nl’ de volgende foutmelding te zien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @Jacknaaijer, welkom hier. 

Wat een gekke foutmelding krijg je te zien als je OneNumber wilt bestellen. Ik heb aan de achterzijde alles gecontroleerd, maar hier zie ik geen oorzaak wat de foutmelding kan verklaren. De instellingen staan correct en ook jouw My Vodafone account heeft netjes 1 profiel met de juiste rechten. Wél heb ik een instelling aan de achterzijde voor de zekerheid opnieuw ingeschakeld. Wil je eens kijken of het nu wel lukt om OneNumber te bestellen? Herstart voor de zekerheid wel even je Watch en toestel opnieuw op alvorens je een nieuwe aanvraag probeert te doen. 

Mocht het hierna niet werken, dan wil ik je vragen om de volgende informatie in jouw Community profiel te vermelden. Deze informatie is alleen zichtbaar voor mij als moderator: 

Klantnummer:
Telefoonnummer waar de aanvraag voor gedaan wordt:
iOS en WatchOS versie:
Datum/tijdstip van aanvraag:
MyVF mailadres waarmee ingelogd is tijdens de aanvraag:

@Ksks Ik heb zonet in jouw eigen topic gereageerd. Daar lijkt iets anders aan de hand te zijn, aangezien de dienst OneNumber al wel actief staat onder jouw gegevens sinds december 2023. Laten we dan ook voor het overzicht verder gaan in je eigen topic.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ksks

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb t zelfde probleem 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @Jacknaaijer, welkom hier. 

Wat een gekke foutmelding krijg je te zien als je OneNumber wilt bestellen. Ik heb aan de achterzijde alles gecontroleerd, maar hier zie ik geen oorzaak wat de foutmelding kan verklaren. De instellingen staan correct en ook jouw My Vodafone account heeft netjes 1 profiel met de juiste rechten. Wél heb ik een instelling aan de achterzijde voor de zekerheid opnieuw ingeschakeld. Wil je eens kijken of het nu wel lukt om OneNumber te bestellen? Herstart voor de zekerheid wel even je Watch en toestel opnieuw op alvorens je een nieuwe aanvraag probeert te doen. 

Mocht het hierna niet werken, dan wil ik je vragen om de volgende informatie in jouw Community profiel te vermelden. Deze informatie is alleen zichtbaar voor mij als moderator: 

Klantnummer:
Telefoonnummer waar de aanvraag voor gedaan wordt:
iOS en WatchOS versie:
Datum/tijdstip van aanvraag:
MyVF mailadres waarmee ingelogd is tijdens de aanvraag:

@Ksks Ik heb zonet in jouw eigen topic gereageerd. Daar lijkt iets anders aan de hand te zijn, aangezien de dienst OneNumber al wel actief staat onder jouw gegevens sinds december 2023. Laten we dan ook voor het overzicht verder gaan in je eigen topic.

Ksks

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt super bedankr !

Jacknaaijer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt! Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar ik kom nu verder in het proces en heb zojuist OneNumber aangemaakt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic