Brentti

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na vervangen simkaart de melding: ''nummer is geblokkeerd''

Door verlies van telefoon heb ik mijn sim laten blokkeren. Ben nieuwe sim gaan halen, alles is ingesteld, maar als ik wil bellen zegt ie dat het nummer geblokkeerd is. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes

@Brentti merkwaardig, want ik zie niet dat er sprake is van een blokkade of iets in die trand. Kan je in je My Vodafone de status van je simkaart zien? Komen de gegevens overeen? En daarnaast: ja, een simkaart moet je activeren in Nederland. 

Check anders ook deze tips. Houd je ons op de hoogte?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 103Posts
  • 13Oplossingen
  • 18Likes

Goedendag @Brentti! Oei, dat helpt je natuurlijk niet wanneer deze optie nog niet goed lijkt te werken. We kijken met je mee waar dit aan kan liggen. 

Ik zie niet dat dit vanuit een blokkade voorgekomen is. Wanneer jij je toestel uit en aan zet, wat gebeurd er dan wanneer je probeert te bellen? En andersom ben ik ook benieuwd naar. Wat hoort iemand wanneer ze jou proberen te bellen?

Brentti
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg ook niets binnen. Ik moet wel zeggen dat ik in België ben. Zou die eerst op het vodafone netwerk moeten gaan in Nederland?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes

@Brentti merkwaardig, want ik zie niet dat er sprake is van een blokkade of iets in die trand. Kan je in je My Vodafone de status van je simkaart zien? Komen de gegevens overeen? En daarnaast: ja, een simkaart moet je activeren in Nederland. 

Check anders ook deze tips. Houd je ons op de hoogte?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic