firebird1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik My Vodafone koppelen met Mijn Ziggo?

vodafone en ziggo koppelen lukt maar niet

via vodafone geprobeerd

via ziggo geprobeerd

via de app geprobeerd

het laatste deel (nu samenvoegen) kan ik aanklikken maar dan gebeurt er niets.

van de week in de vodafone winkel geweest die wisten het ook niet en hebben een case aangemaakt, maar nog niets van gehoord.

als ik op mijn vodafone inlog krijg ik 3 klantnummers te zien(ik denk 2 oude nr , die moeten denk ik verwijderd worden)

klantnr die begin met 51 is waar ik mee inlog.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @firebird1, welkom op de Community!

Balen dat je het een en ander niet kunt koppelen. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er op het e-mailadres wat je voor My Vodafone gebruikt al een koppeling met een Mijn Ziggo account actief staat. Dit klantnummer is echter oud en niet meer actief en ontkoppel ik daarom per direct.

 

Voor je actieve Ziggo klantnummer heb je al een gebruikersnaam. Wat we gaan doen, is het koppelen van je My Vodafone account met je Mijn Ziggo account.

Via onderstaande stappen kun je dat  realiseren:


Log in op de My Vodafone omgeving (browser)

  1. Klik rechtsboven op je Accountnaam
  2. Klik op Mijn account aanpassen
  3. Klik onder het kopje Mijn Ziggo en My Vodafone samenvoegen op Accounts samenvoegen
  4. Klik op Start samenvoegen en log in met het account dat je voor Mijn Ziggo gebruikt
  5. Klik op Nu inloggen om je accounts te koppelen. Je behoudt het wachtwoord en e-mailadres voor My Vodafone.

 

Mocht je je Mijn Ziggo gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer weten, dan achterhaal je dat via deze pagina.

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 12Oplossingen
  • 12Likes

Goede vraag @firebird1  Dit verzoek kun je indienen via MyVodafone.

Ga hiervoor naar MyVodafone in de browser, en dan  service - privacy instellingen beheren - gegevens verwijderen. Selecteer daar de klantnummers die verwijderd moeten worden.

Dit verzoek wordt daarna binnen 24 uur verwerkt.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @firebird1, welkom op de Community!

Balen dat je het een en ander niet kunt koppelen. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er op het e-mailadres wat je voor My Vodafone gebruikt al een koppeling met een Mijn Ziggo account actief staat. Dit klantnummer is echter oud en niet meer actief en ontkoppel ik daarom per direct.

 

Voor je actieve Ziggo klantnummer heb je al een gebruikersnaam. Wat we gaan doen, is het koppelen van je My Vodafone account met je Mijn Ziggo account.

Via onderstaande stappen kun je dat  realiseren:


Log in op de My Vodafone omgeving (browser)

  1. Klik rechtsboven op je Accountnaam
  2. Klik op Mijn account aanpassen
  3. Klik onder het kopje Mijn Ziggo en My Vodafone samenvoegen op Accounts samenvoegen
  4. Klik op Start samenvoegen en log in met het account dat je voor Mijn Ziggo gebruikt
  5. Klik op Nu inloggen om je accounts te koppelen. Je behoudt het wachtwoord en e-mailadres voor My Vodafone.

 

Mocht je je Mijn Ziggo gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer weten, dan achterhaal je dat via deze pagina.

firebird1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 oké dank je gelukt 

firebird1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

kun je misschien ook 2 oude klant nummers verwijderen van Vodafone, met inloggen in de app moet ik elke keer kiezen.
 

**mod edit: klantnummer verwijderd ivm privacy**

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 12Oplossingen
  • 12Likes

Goede vraag @firebird1  Dit verzoek kun je indienen via MyVodafone.

Ga hiervoor naar MyVodafone in de browser, en dan  service - privacy instellingen beheren - gegevens verwijderen. Selecteer daar de klantnummers die verwijderd moeten worden.

Dit verzoek wordt daarna binnen 24 uur verwerkt.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic