Knov

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt de nieuwe Vodafone&Ziggo app niet op android 8.0?

Ik krijg een melding dat de nieuwe app niet werkt op android 8.0.

Samsung A5

 

Hoe verder ?

(Ik ga geen nieuwe telefoon kopen)

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11983Posts
  • 3504Oplossingen
  • 3129Likes

Heel vervelend maar er staat toch echt dat je Android 9 moet hebben om deze app te kunnen gebruiken. Begrijpelijk dat je geen nieuw toestel koopt maar gelukkig kan je altijd nog via My Vodafone op de website inloggen. 

Het is goed dat je hier een melding hebt geplaatst, wie weet neemt Vodafone dit op om het aan te passen. Het zal op een gegeven moment zo zijn dat een ouder toestel op een gegeven moment niet meer werkt met de app. Dit herken ik ook bij een iPhone. Vanaf maandag is er weer iemand van Vodafone om je bericht op te pakken. In ieder geval een fijn weekend gewenst. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic