SHOTMAN

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

intenet volledig afgesloten

Het internet van dit nummer is helemaal afgesloten. 4 maal gebeld hierover. Over het aanpassen van een abonnement correct te laten verlopen. volledig verkeerd geïnformeerd. Als je een abonnement verlengd zou het misschien handig zijn dat de persoon hier verstand van heeft en anders vermeld dat het niet mogelijk is. En nu kan ik niet eens een extra internet bundel aanzetten. Graag vermeen ik wat hier een oplossing voor kan zijn.

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3301Posts
  • 971Oplossingen
  • 1083Likes

Hi @SHOTMAN, welkom hier.

Je geeft aan dat het internet volledig is afgesloten van dit nummer. In je profiel heb je het mobiele nummer eindigend op 150 vermeld. Op basis van de gegevens vermoed ik echter dat het gaat om het nummer eindigend op 424. Klopt dat? Ik zie namelijk dat het nummer eindigend op 150 wel data heeft verbruikt vandaag, maar dat dit Red Together abonnement (hoofdgebruiker) recent is aangepast naar Start XL. Het nummer eindigend op 424 is op dit moment een Red Together Extra aansluiting, welke eind mei wordt omgezet naar Start XL vanwege het nog lopende jaarcontract. Gezien het wegvallen van de hoofdgebruiker van Red Together zou dit de problemen verklaren waarom het nummer eindigend op 424 geen data heeft en ook waarom er geen bundels toegevoegd kunnen worden momenteel door de openstaande order. 

SHOTMAN
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, klopt volledig, dit was mij nu ook duidelijk. Ik blijf het erg vervelend vinden dat dit mij op deze manier is aangeraden. Volgens mij is voor jullie dan toch duidelijk dat er 1 iemand volledig is afgesloten?. En BTW ik heb dit telefoninsch besproken met 1 van jullie medewerkers.

Tijdens mijn1ste gesprek in februari/maart is mij dit aangeraden.

2de gesprek in maart werd mij duidelijk gemaakt dat het contract niet klopt en de medewerker het aan zou passen.

En gesprek 3 zit ik zonder internet en is er niets mogelijk..

 

Het gaat er bij mij niet dat dit nu zal betekenen dat mijn vriendin 1 maand lang zonder internet zit, met alle gevolgen van dien gezien zij ook internet nodig heeft voor haar werk. Ik zou graag een oplossing willen bespreken. We zijn al jaren klant.

 

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3301Posts
  • 971Oplossingen
  • 1083Likes

Hi @SHOTMAN 
Ah, top! Ik wilde het mobiele nummer even dubbelchecken, aangezien je aangaf dat het om dit nummer ging en je in je profiel het nummer eindigend op 150 had vermeld. Ik kon daar alleen niks ontdekken, terwijl ik wel het één en ander bij het andere nummer eindigend op 424 zag. Dus bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden! 🙂

De oorzaak hebben we dus boven water. Ik snap dat het heel onhandig is dat jouw vriendin tot eind mei zonder data zit. De verlenging van het abonnement kan ik niet sneller in laten gaan, waardoor ik een beetje creatief moest zijn. Ik heb een databundel van 20GB kunnen toevoegen. Deze verloopt automatisch na 15 dagen. Bij de backoffice heb ik om die reden een verzoek ingediend om nogmaals deze bundel toe te voegen na deze periode van 15 dagen. Op deze manier kan jouw vriendin in ieder geval wel de periode overbruggen totdat haar abonnement wordt omgezet naar Start XL.

SHOTMAN
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel Cecilia voor de oplossing!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic