enrico_diederik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt Onenumber voor Samsung watches beschikbaar?

Graag wil ik weten of de Nederlandse GSM infrastructuur/software veel verschilt van onze buurlanden.
ik zie bijvoorbeeld dat Onenumber bij onze ooster buren beschikbaar is voor WearOs,

 

https://www.vodafone.de/featured/digital-life/vodafone-multisim-so-verwendest-du-deine-rufnummer-auf...

 

Ik ben het wachten en de standaard dooddoeners antwoorden wel een beetje zat van de klantenservice/helpdesk, ect ect.

graag wil dat Vodafone komt met reële tijdspad waarin onenumber uitgerold gaat worden voor de Nederlandse markt.

Waarop ik de keus kan maken om te blijven of dat ik ga overstappen?

 

Met vriendelijke groet 

Enrico

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Dan krijg je hier ook een dooddoeners antwoord, want de klantenservice, en de medewerkers van Vodafone op de community, weten niet wanneer OneNumber ook geschikt is voor Samsung. Als je nu direct over kan stappen en je hebt het direct nodig, dan zou een overstap op dit moment de beste keuze zijn. Vergeet niet dat Apple Fan's bijna 3 jaar hebben zitten wachten en vragen wanneer het komt. Uiteraard hoop ik niet dat het voor Samsung ook zo lang duurt maar het geeft wel aan hoe lang het kan duren. 

Hoe dan ook, ook hier hetzelfde antwoord, men heeft geen enkel idee wanneer het mogelijk is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic