Pmg

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen internet en niet gebeld kunnen worden

Hallo allemaal.

 

Ik zit met een lastig probleem volgens de medewerkers van vodafone.

 

Ik heb een s24 ultra, met een zgn Esim, sinds zondagavond kan ik niet meer gebeld worden, en heb ik een E als internet icoon boven in beeld.

 

Ik kan zelf wel bellen, en inmiddels al een paar keer met een medewerker gebeld, maar die komen er niet uit.

 

Wat er al gebeurd is....

Update esim

Telefoon opnieuw gestart

Vliegtuigmodus aan en uit gezet

Roaming aan en uit gezet

apn opnieuw in gesteld

Alle stappen doorlopen met de medewerkers , die koem er niet uit, en gaan een zogenaamd onderzoek doen, dit kan wel 14 dagen duren!

 

Ik ben een zelfstandig ondernemer,  en kan deze ongein eigenlijk niet gebruiken, ik ga maandag op vakantie, en zou dan wel graag het een en ander opgelost zien.

 

Andere nummers in ons huishouden hebben nergens last van, en kunnen alles.

 

Iemand die wel weet wat er aan de hand is?

Help help help!

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12221Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3188Likes

Uiteraard is het altijd vervelend als je toestel niet werkt, dat vinden ze bij Vodafone natuurlijk ook en zitten ook niet te wachten op deze ongein. Is er een update geweest voor je toestel? Dus de vraag, is je toestel up to date met de nieuwste Firmware? Normaal zou ik vragen om je simkaart even om te zetten maar met een eSIM is dat niet zo makkelijk. Je zou wel even kunnen proberen om een normale simkaart in je toestel te doen om te zien of dat wel werkt. Dan kan je in ieder geval uitsluiten of het aan je eSIM ligt of aan je SIMslot. 

Daarnaast zou ik je adviseren om even langs een Vodafone winkel te gaan. Zeker om dat je zegt maandag met vakantie te willen gaan en dan moet het in orde zijn. Daar kunnen ze je direct helpen en uitsluiten waar het nu aan ligt. 

Pmg
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas kunnen ze bij de vodafone winkel geen oplossing bieden, wel heb ik een andere (2de) esim gekregen met 1 week unlimited,  zodat ik toch kan internetten, ivm ondernemen zijn zei die.

 

Helaas tot vandaag dus nog geen oplossing voor mijn probleem.

Pmg
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik moet wel zeggen, dat met de 2de esim, ik veel meer streepjes in mijn ontvangst bar heb, met mijn originele nummer heb ik altijd maar 1 of 2, en bij de nieuwe is die altijd vol.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 12Oplossingen
  • 12Likes

Goedemiddag @Pmg 

 

Fijn dat we elkaar even telefonisch hebben gesproken want het leek nu alsof je al een maand lang niets hoorde en nog steeds onbereikbaar was.

Gelukkig is het probleem al verholpen middels de abonnementswijziging, hartstikke fijn. Mooi dat je man inmiddels weer bereikbaar is 🙂

 

Ik wens je nog een plezierige dag toe.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic