Hallo allemaal.
Ik zit met een lastig probleem volgens de medewerkers van vodafone.
Ik heb een s24 ultra, met een zgn Esim, sinds zondagavond kan ik niet meer gebeld worden, en heb ik een E als internet icoon boven in beeld.
Ik kan zelf wel bellen, en inmiddels al een paar keer met een medewerker gebeld, maar die komen er niet uit.
Wat er al gebeurd is....
Update esim
Telefoon opnieuw gestart
Vliegtuigmodus aan en uit gezet
Roaming aan en uit gezet
apn opnieuw in gesteld
Alle stappen doorlopen met de medewerkers , die koem er niet uit, en gaan een zogenaamd onderzoek doen, dit kan wel 14 dagen duren!
Ik ben een zelfstandig ondernemer, en kan deze ongein eigenlijk niet gebruiken, ik ga maandag op vakantie, en zou dan wel graag het een en ander opgelost zien.
Andere nummers in ons huishouden hebben nergens last van, en kunnen alles.
Iemand die wel weet wat er aan de hand is?
Help help help!