Per
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes

Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu?

Leuk dat je (weer) voor ons kiest! In dit topic lees je hoe je telefoon geleverd wordt, wanneer je abonnement gewijzigd wordt én hoe je eerste rekening is opgebouwd.  

Nieuwe telefoon
Laten we beginnen met het leukste onderdeel: je nieuwe telefoon. Bestel je telefonisch of online in combinatie met een nieuwe telefoon? Dan ontvang je deze thuis. 

Ik heb een nieuwe aansluiting
Heb je bij je verlenging of nieuwe aansluiting gekozen voor een nieuw toestel? Dan ontvang je van ons een e-mail wanneer je telefoon klaarstaat voor levering. Je maakt dan vervolgens met Dynalogic (onze koerier) een afspraak om je telefoon in ontvangst te nemen.

De levering werkt als volgt:

• Het legitimatiebewijs dat je hebt gebruikt met het plaatsen van de bestelling wordt door de koerier nog een keer gecheckt
  • Je bankgegevens controleren we door een pintransactie van 0,01 op een mobiel pinapparaat
  • Als alle gegevens kloppen onderteken je het contract 
  • Je neemt de bestelling in ontvangst en tekent hiervoor 
  • Eventuele rembourskosten kun je afrekenen via het mobiele pinapparaat

Heb je een zakelijk abonnement afgesloten? Dan controleert de koerier ook je uittreksel van het KvK. Let op: dit mag niet ouder zijn dan 6 maanden.

Ik heb verlengd
Ook als je verlengt ontvang je van ons een e-mail zodra we jouw nieuwe telefoon versturen. Vervolgens ontvang je van PostNL een e-mail met een Track & Trace code, zodat je het pakket kunt volgen en eventueel de afspraak kunt verzetten. 

Pakbon
Bij een nieuwe telefoon zit een “Pakbon". Hierop staat de inhoud van de doos. Bewaar deze bon goed, dit is je garantiebewijs en wordt maar 1 keer verstrekt!
Mocht je ooit je toestel ter reparatie aan moeten bieden, dan controleren we met deze bon of en wanneer de telefoon bij ons gekocht is.

Verzekeren
Het is altijd verstandig om je telefoon te verzekeren. Bij Vodafone verzeker je je telefoon vanaf 5,50 euro per maand.

< Verzeker mijn telefoon >

Ik ben niet tevreden  
Het versturen van je nieuwe telefoon doen we zeer zorgvuldig. Klopt er toch iets niet met je bestelling?

• Je hebt een andere kleur besteld
  • Het toestel werkt niet naar behoren
  • Het toestel is beschadigd tijdens vervoer

Stuur het pakket dan binnen 14 dagen terug. Gebruik hiervoor het retourformulier dat in de doos zit. Heb je het toestel in de Vodafone winkel gekocht, dan kan het binnen 48 uur geruild worden. Voorwaarde is dat er géén gebruikssporen op het toestel zitten én je de originele verpakking en alle accessoires hebt.

Start nieuwe abonnement
Heb je een nieuwe aansluiting bij ons zonder nummerbehoud? Dan gaat je abonnement meteen van start.
Stap je naar ons over met nummerbehoud, dan krijg je van ons een datum waarop jouw nummer overgezet wordt, en dus ook jouw abonnement bij ons begint.

Heb je verlengd? Dan start je nieuwe abonnement op de einddatum van je huidige contract. Bijvoorbeeld:

• Je oude abonnement loopt tot 1-12-2020
  • Je verlengt op 2-8-2020 met 2 jaar (4 maanden voor je einddatum)
    Verder berekenen we je abonnementskosten vanaf de start van je abonnement plus de komende maand. Daarom kan deze wat hoger uitvallen dan verwacht. Bekijk hier een voorbeeld.
  • Dat betekent dat je nieuwe abonnement start per de einddatum van je contract; je nieuwe einddatum is dan 1-12-2022.

Je eerste rekening
Op je eerste rekening staan eenmalige kosten zoals aansluitkosten (bij een nieuw abonnement), of kosten voor je telefoon.

Tip: maak een account aan voor My Vodafone. Dan check je elke maand eenvoudig je nieuwe rekening online.

Heb je een andere vraag over de start van je nieuwe aansluiting bij ons? Of een aanvulling op dit topic? Laat het ons weten in de reacties of
open je eigen topic.

259 Reacties
Annabelle
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @veder

Het is niet per definitie zo dat je gebeld wordt. Vaak is het zo dat klanten van te voren onderzoek doen naar wat ze willen en zelf al verlengen. Soms worden ze gebeld en wordt dit geregeld. Oriënteren kan in ieder geval geen kwaad:).
fkarto
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,

Ik zou graag mijn nieuwe (nano) simkaart willen activeren. Is dat ook mogelijk op dit tijdstip? Ik hoor het graag!

Fanuel
GerritS1976
Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@fkarto
Sim-kaarten activeren via het forum is niet mogelijk. Voor het activeren zult u contact moeten opnemen met Vodafone klantenservice (1201) of indien u niet kunt bellen van een mobiele telefoon met Vodafone simkaart op 0900-0940.

U kunt mogelijk ook om via het webcare team de nano simkaart geactiveerd te krijgen, deze treft u aan op Twitter en Facebook.

.
Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.

Pepe
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een abonnement: scherp L. Ik dacht voor gebruik 500MB en 300min/sms. Ik zie bij mijn verbruik dat ik maar 250MB heb, waarvan 49 Mb verbruikt en nog 4 euro beltegoed. is dat laatste ook 300 min/sms??? Volgens mij klopt dit niet
Per
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
He @Pepe ,
én verlengd én lid geworden op ons forum, goed bezig 😉
We hebben op ons forum een topic met allerlei tips & trics na een verlenging. Hier staat ook het antwoord op je vraag. Ik verplaats je vraag naar dit topic, dan staat het op de juiste plek en heb je gelijk antwoord.

Groeten, Per
fabfab77
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
Ik heb 2 weken geleden een geheel nieuw abonnement afgesloten (nieuw nummer). Toestal is 2 dagen later geleverd. Tot op heden is mijn abonnement nog steeds niet geactiveerd. Ik ben al 1,5 week met jullie aan het bellen. Geen een van jullie medewerkers kan mij helpen. Elke keer word ik "koud"doorverbonden en kan ik opnieuw mijn verhaal doen. Uiteindelijk werd er medegedeld dat er een technische storing is"bug"bij nieuwe abonnementen. Annuleren mocht ook niet meer aangezien ik het toestel al heb ontvangen. Ik vind dit geen service van Vodafone. Ben al heel lang klant bij jullie, maar het vertrouwen is erorm gedaald.

Maartje
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 207Likes
Hoi @fabfab77

Dat is wel een vreemde situatie zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je het inmiddels een beetje beu bent. Ik moet je echter wel vertellen dat het forum niet de juiste plek is voor klachten zoals deze. Wij hebben hier namelijk geen toegang tot je gegevens aangezien het forum voornamelijk een plek is waar klanten elkaar kunnen helpen. Dit is echt een vraag waarvoor we jouw gegevens nodig hebben. Ik wil je daarom dus ook vragen om ons even via Twitter of Facebook een berichtje te sturen. Dan pakken we het op en gaan we ermee aan de slag.
HuzarenVBoreel
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hey @NetwerkFreak ,
Ik vind dat er plaats moet zijn voor zowel lof als kritiek. Ook ik ben geen Moeder Theresa maar wanneer ik goede service krijg mag dat best benoemd worden.

Het wordt een Xperia Z1, hopelijk ga ik daarmee o.a. mijn instagram weer naar een hoger niveau tillen.
Bedankt!
Per
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @HuzarenVBoreel en @NetwerkFreak Dat is mooi om te horen. Bedankt voor je compliment.
Ik heb je bericht verplaatst naar het topic dat over verlengingen gaat. Je vindt hier nog en aantal tips & tricks.Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben. Schiet ons even aan, je weet nu waar we zitten.
Heesen
Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn contract verlengt. En heb mijn nieuwe contract ook al via post ontvangen. Maar waarom duurt het in godsnaam zolang voordat ik eens een orde nummer bevestiging krijg. Ik kan namelijk niet kijken online hoe het ervoor staat. En ik vind ook,dat het erg lang duurt voordat je je toestel krijgt. Heb maandag 24-2-2014 verlengt en nu pas mijn contract en nog steeds geen orde nummer
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Heesen ,

U zegt dat u eergister u verlenging heeft aangevraagd. Momenteel is het 26/2/2014. Dit wil zeggen dat u contract binnen 1 dag verwerk is, en direct naar u opgestuurd.
PostNL heeft nog geen 24 uur post berzorging....

Wanneer je je abonnement verlengt krijg je een bevestiging met daarin de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
Is de status ook niet zichtbaar in myvodafone? want ik neem aan dat u op die manier verlengt heeft,
Heesen
Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb per telefoon verlengt. En oke inderdaadt het is ook wel redelijk snel. Alleen had verwacht dat ik de telefoon wat sneller zou krijgen. En ik vind het raar dat ik geen ordenummer heb ontvangen per mail. Heb dus alleen maar mijn contract
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Heesen ,

Heb je voor de rest wel gegevens ontvangen per e-mail?
Als je contact maakt via het faceook / twitter, kunnen deze medewerkers precies zien wat de status is 🙂

Heesen
Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een mail gehad met hartelijk bedankt voor je bestelling verder niet. En ik zal eens op facebook kijken bedankt voor het antwoorden van mijn vragen

Groet Heesen
Per
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Heesen
Dank je wel, dat je weer voor ons hebt gekozen. Had je het filmpje al bekeken over de verwerking van je verlenging? Op het moment dat de koerier je toestel ophaalt uit ons magazijn, krijg je weer een mail en daarna een sms met de track & trace code.

Hopelijk heb je snel je telefoon in huis.
Heesen
Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb nu wel een nummer maar deze klopt weer niet. Ik word er nu wel een beetje gek van. Ik mag hopen dat ik hem voor het weekend heb. Anders stuur ik de hele zooi weer terug en stap ik alsnog over naar een ander. Mijn vrouw heeft dinsdag verlengt en heeft haar telefoon al. Dat is pas service
Dreamer1966
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Gisteren heb ik via de website mijn abnt verlengt met een Red Super abnt en een HTC M8.
Maar tot op heden heb ik mijn bevestigingsmail nog niet ontvangen.
Tevens zie ik wel in mijn vodafone dat mijn abnt al gewijzigd is.
Hoe kan ik nu toch de status van mijn bestelling zien? Aangezien ik geen mail heb ontvangen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Rachèl
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes
Hallo @Dreamer1966 ,

Allereerst welkom op het forum!

Goed om te horen dat je je abonnement hebt verlengd. Aangezien de wijziging al is doorgevoerd kun je ervan uitgaan dat je bestelling correct is verwerkt. Kijk voor de bevestigings e-mail eens in je spam inbox. Wellicht dat deze daarin terecht is gekomen.

Zo niet, kun je op de volgende pagina meer informatie vinden over de status van je bestelling. Je ordernummer kun je via onze klantenservice verkrijgen.
Tom88
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een vreemde vraag:

Ongeveer 2 maanden geleden werd ik door vodafone klantenservice gebeld om mijn aboonement te verlengen. Ik heb toen gekozen voor minder MB's en minder minuten. Na het overleg werd er telefonisch overeen gekomen met een kleinere databundel en minder minuten. Dit abbonement zou ingaan na mijn oude verloopdatum (eind april). Tot mijn grote verbazing is er nog niets veranderd en blijven de kosten net zo hoog als voorheen. Echter de verloopdatum is wel al aangepast naar 2015.

Er zou een bevestigingsmail binnen komen op mijn e-mail adres. Echter bleef deze mail uit (ook in de spambox)

Kan iemand mij hiermee helpen? Of moet ik contact opnemen via telefoon of verkooppunt.

Met vriendelijke groet,
Tom
Astrid
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Tom88
Als je een SimOnly abonnement hebt (gekozen) kan het zijn dat dit pas wordt aangepast als je nieuwe contractperiode begint,
Neem voor alle zekerheid even contact op met onze verkoopafdeling om het na te laten kijken.
Edgar74
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren (03-05-'14) heb ik online een verlenging afgesloten met een Iphone 5S Gold 32 GB
Het nieuwe abonnement termijn (03-05-2014 t/m 03-05-2016).
Dat was met de eerst volgende keer inloggen op My Vodafone directbaar.
Maar ik heb geen bevestigingsmail met ordernummer ontvangen.

Mijn vragen: 1. worden nieuwe aanvragen/verlengingen automatisch verwerkt of door een team van medewerkers?
2. Waarom gaat een abonnements verlenging al in voordat een order verwerkt is en een klant nog niet in bezit is van het bestelde product?
ngssilva
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hello Vodafone.

First of all let me apologize for writing in english, but I still haven't learned enough Dutch to express myself.
Also, I have just a couple of questions that google translate can't simplify for me.

So my contract end on September 10th 2014, meaning that I can renew with a new phone tomorrow, 10th of May (4 months in advance). My current subscrition is around 55 euros and the new subscrition that I'm interested in is the Galaxy Note 3 with Red essencial. So basicaly 45 euros/month. So my question is, if I renew tomorrow what will be the monthly price? Old 55 euros or the new 45 euros? And what valor would I be charged this month since I'm starting a new contract on the 10th, almost middle of the month?

Also, can I just walk into a store and renew instantly and come out with my new phone and contract?

Sorry for all the questions and thank you for your time.

P.S. I remembered another thing. My wife is with KPN and her contract also ends in September. I was thinking that she can keep her iPhone from KPN and port her current number to Vodafone for a SIM only contract for 15 euros/month 300 min/500Mb. Is it possible to add that to my existing contract or should she make a new contract with Vodafone?
rbaaijens
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi ik heb mijn abbonoment verlengd.. ( gisteravond )
maar ik heb geen bevestigings mail gehad...

ik heb een abbonoment met telefoon afgesloten.. sony xperia z1 enig idee hoelang het zal duren voordat hij word geleverd?

op mijn my vodafone staat alles al wel naar mijn nieuwe abbonoment

gr rob
Bas
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Rob, het zou kunnen dat de bevestigingsmail is blijven hangen, of dat hij misschien in je spamfolder zit. De exacte leverduur van een toestel kunnen we je via het forum niet vertellen. Reken op enkele werkdagen.
De exacte status kunnen mijn collega's je vertellen via de gratis nummers 0800-0200043 (online bestelling) of 0800-0560 (telefonische bestelling) en zij kunnen je ook de orderbevestiging nog even sturen 🙂
1Sjaek1
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb gister via de telefoon een abbonemt afgesloten met iphone 4s.
Het was een aanbieding, nu was mijn vraag.
Wanneer wordt mijn telefoon ongeveer bezorgt?
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Via de telefoon hebben ze mij vertelt dat ik een e mail binnen kreeg maar heb nog niks?

Mvg sjaek
leipek
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraag over levering van een nieuw toestel.
Ik heb de 11de verlengd en op de 12de bevestiging gekregen via me email en het abbonoment is de 12de meteen omgezet maar ook de betaling voor het nieuwe toestel is op de 11de gedaan en bevestigd en ook staat op jullie site dat de telefoon op voorraad is hoelang duurt het voor het geleverd word? bij orderstatus kan ik alleen maar zien dat me betaling is verwerkt.
albert1975
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben afgelopen vrijdag weer abonement lid geworden na een jaar prepai heb daarbij ook een toestel genomen daar zit in cashback actie van 50 euro hoe kan ik die terug vragen heb de kassa bon van de vodafone winkel in hoogeveen
dus waar formulier te vinden en wat moet ik erbij voegen en waar heen te sturen me abonement gaat in 26-05-2014
telefoontoestel
Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo.
Mijn abonnement is op 9 mei verlengd maar met een abonnement met lagere maandeliikse kosten. Nu krijg ik ineens een rekening binnen die ruim hoger is dan ik zelfs voorheen betaalde. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Hoe kan dit opgelost worden?
Astrid
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@albert1975 Ik ga er even vanuit dat het om de Samsung Cashback actie gaat. Meer informatie daarover vind je hier

@telefoontoestel Neem hierover even contact op met onze klantenservice. Dit is een forum voor en door klanten. Andere klanten kunnen jouw gegevens niet inzien en dit oplossen.
telefoontoestel
Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik probeet klantensetvice juist te mijden. Ik moet dan namelijk beyalen om opgelost te krij gen dat ik teveel moet betalen. Is ed nog een email optie? Webcare reageerg namelijk nieg op twitter.
Bas
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi, er is ook de chat. Wel vreemd dat we op twitter niet reageren, we reageren op elke vraag die@vodafonNL gesteld wordt. Staat je profiel misschien op privé? Dan krijgen we je tweets mogelijk niet binnen.
Tijs077
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag,

Vraagje - ik heb op 22 mei een red abonnement afgesloten, maar krijg geen updates meer over voortgang van het aanmeld- en/of nummerbehoudproces. Kunnen jullie me svp een status update geven? Het ordernummer is Ordernummer 1600626533. Thanks !

Tijs
Per
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee die @Tijs077 ,
Nice dat je voor ons gekozen hebt.
We willen je uiteraard graag zoveel mogelijk vertellen over de status van je bestelling... alléééén niet via het forum;)
Kijk op het forum helpen andere bezoekers je met je vraag. Dat gaat bij jouw verzoek niet lukken denk ik.

Tip: we hebben een 24/7 chat via onze website. Wellicht vind je dat de makkelijkste oplossing. Ik stuur je op voorhand al wat informatie over het aan de gang gaan met je nieuwe abonnement.
Als we je met iets anders kunnen helpen, let us know!

martijnd90
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je je abbonement 4 maanden voor het einde verlengt, dan gaat de nieuwe abbonomentsvorm meteen in heb ik begrepen. Ik betaal nu 19 euro per maand voor red essentials en als ik wil verlengen met toestel gaat dat naar 35 euro per maand. Klopt het dat ik dan uiteindelijk niet 24 maar 28 maanden het hogere bedrag van 35 euro per maand zou gaan betalen?
martijnd90
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vraag is dus eigenlijk, is het mogelijk je nieuwe voorwaarden pas aan het einde van je huidige contract in te laten gaan, terwijl je wel al een nieuwe telefoon krijgt? Ik wil namelijk wel graag mijn 12 maanden sim-only contract Red Essentials afmaken, aangezien daar alles al op zit wat ik nodig heb.
martijnwiltink
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu een Sim only Bel+SMS+Web 75min 500mb voor 22,50EUR per maand.Deze loopt op 30/10/2014 af nu wil ik deze verlengen per 30/06/2014 voor een sim only scherp 300min 500mb voor 15EUR.Maar kan het nieuwe scherp tarief van 15EUR dan wel per 30/06 ingaan want als dit pas per 30/10 in gaat dan heb ik geen voordeel bij nu verlengen....
Maartje
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 207Likes
@martijnwiltink Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt! Als je nu verlengt kun je wel die korting nog mooi meepakken. 😄 Tegen die tijd is dat abonnement wellicht duurder. Het abonnement gaat in ieder geval wel pas in op de einddatum van je contract.
martijnwiltink
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie! tegen die tijd zal er bij een van de vele providers die NL kent en Sim Only aanbieden vast ook een goede aanbiedingen zijn dus voor mij geen voordeel om me nu al vast te leggen.Ik ben alleen opzoek naar nu al meer belminuten echter mijn huidge abonnementsvorm bestaat niet meer dus simpelweg een stap omhoog lijkt me niet meer mogelijk?!Welke andere mogelijkheden zijn er?
martijnd90
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar het komt er dus op neer dat de prijs van goedkopere abbonomenten (dan je huidige) bij verleningen pas in gaat op de einddatum van je huidige contract, en de prijs van duurdere contracten bij verlengen wel direct in gaat (dus ook de laatste maanden van je huidige contract)? Is dat niet een beetje scheef?
martijnwiltink
Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begrijp inderdaad dat het daar op neer komt... beetje vreemd en aangezien ik net een LG G2 gekocht heb zit ik er niet op te wachten om te verlengen met toestel...
computeridee
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeker tevreden!

Rujo
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook verlengd binnen 2 dagen nieuw toestel, Kapot toestel stuurt de klantenservice me naar de dichtbijzijnde winkel om het toestel om te ruilen,. Daar aan gekomen 25 km rijden online verlenging met toestel kan niet omgeruild worden.
Gelukkig hebben ze me in Venlo wel goed geholpen,hebben toestel aan genomen en teruggestuurd. Gelijk gebeld, werd zo snel mogelijk afgehandeld krijg nieuw toestel, na een week nog niks gehoord , weer gebeld ja kapot toestel is aangekomen nieuw toestel wordt verstuurd. weer een week later niks toestel sms nieuwe uitlevering is in behandeling genomen duurt nog 5 tot 10 dagen.Nou dit is mijn laatste abonnement bij vodafone ben er 18 jaar klant maar dit gaat me te ver .
wel betalen maar niks leveren.
PetertjeBB
Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week woensdag verlengd, meteen de orderbevestiging binnen gekregen maar de telefoon is tot op heden niet verzonden. Maandag contact gehad: mijnheer hij gaat nu de deur uit! Dinsdag contact gehad: mijnheer hij gaat nu de deur uit. Vandaag contact gehad: mijnheer hij is nog steeds de deur niet uit maar als hij binnen 10 dagen niet verzonden is kunnen wij een hardware check doen en u vertellen waarom hij niet verzonden is. Nee, ik verleng, krijg de bevestiging en zie in mijn vodafone dat mijn contract verlengd is maar verder niets. Ik wil mijn telefoon!
--sabine
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben zojuist klant geworden en heb me toestel en sim al ontvangen. Mijn abonnement gaat pas volgende maand in. Kan ik de telefoon al gebruiken met mijn oude simkaart? Ik heb nu de nieuwe simkaart erin gedaan, klopt het dat ik dan wel via de wifi van alles kan doen alleen nog met die telefoon niet bellen, whats appen etc.?
Annabelle
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat klopt inderdaad Sabine!
Labjas
Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement tussentijds verlengd met nieuw toestel. Echter in de nieuwe samsung s5 mini moet een microsimkaart, in mijn oude een minisimkaart. Waarom wordt er geen passende sim bijgeleverd?
Labjas
Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
...en waar is de optie om via samsung een 32g kaartje aan te vragen????
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes
Hallo Labjas,

Normaal gesproken wordt er standaard een passende simkaart geleverd bij je toestel. Vreemd dat dit bij jou niet het geval is geweest. Je kunt hiervoor met een geldig ID-bewijs terecht in de Vodafone winkel. Daar kunnen onze collega's je ter plekke voorzien van een passende simkaart.
Labjas schreef:
...en waar is de optie om via samsung een 32g kaartje aan te vragen????
Hoe werkt het?
Vul na ontvangst van je nieuwe telefoon het formulier in op http://www.samsung.com/nl/promotion en ontvang een S-view cover en een 32 GB SD-kaart cadeau.
ymkje
Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

ik heb zojuist mijn abbonnement verlengd en het is al omgezet naar mijn nieuwe bundel, alleen ik kom er niet goed uit op welke wijze ik de extra kosten betaal van mijn telefoon. Ik dacht dat het een eenmalig bedrag zou zijn maar nu lijkt het er op dat het maandelijks beetje bij beetje afbetaald wordt? (kosten voor mijn abbonnement staan namelijk hoger op de rekening dan het abbonnement zelf zou gaan kosten)

Graag zou ik hier wat duidelijkheid over hebben,

met vriendelijke groeten,
Ymkje
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ymkje,

Bij het bestellen kun je kiezen om je telefoon maandelijks af te betalen of om eenmalig dit bedrag te betalen. Via het Forum kunnen we je keuze niet nakijken. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Uitgelicht topic