Alf11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Likewize weigert aankoopbewijzen promo-actie Galaxy S24 Ultra

Op 17 februari heb ik de Samsung Galaxy S24 Ultra besteld waarbij ik gebruik wil maken van de inruilpromo. Zoals aangegeven kan ik bij uitlevering het aankoopbewijs uploaden bij het online formulier. Deze afhandeling gaat blijkbaar via LikeWize.

 

Ik ben nu meer dan een maand bezig met het krijgen van de goedkeuring. LikeWize blijft zeggen is dat het document niet volstaat en willen perse een FACTUUR ipv andere aankoopbewijzen en verwijzen mij terug naar Vodafone.  Vodafone kent het probleem maar verwijzen steeds naar andere afdelingen en geven niet de Factuur. Alleen een FACTUUR wordt door Likewize geaccepteerd. 

 

Het heeft er alle schijn van dat Vodafone een verragingstactiek hanteert. Ze kennen het probleem maar bieden geen oplossing. 

Dit is mijn eerste kennismaking met Vodafone maar ook een laatste! 

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Cecilia heeft je inmiddels antwoord gegeven op een andere topic. Ik ben het overigens met je eens dat het een beetje een puinhoop is. Maar je stukje "Ze kennen het probleem maar bieden geen oplossing" is niet helemaal waar want Cecilia is er hier om iedereen zo goed mogelijk te helpen. En uit haar berichten lees ik vaker dat het gelukt is om te helpen en een oplossing te vinden. Geef haar even de tijd aub. Jammer dat je het via een omweg, met frustraties, moet melden, maar het komt goed. Althans, bij andere mensen is het ook goed gekomen 😉

Alf11
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie Energieboy. Ik zie dat Cecilia voor een aantal mensen de zaken in gang heeft gezet. Ik moet voor mijzelf constateren, dat in meer dan een maand tijd Support het niet voor elkaar heeft gekregen om mij een factuur te sturen of een promocode bij Likewize te regelen. Dat is waarom ik schrijf ' Ze kennen het probleem maar bieden geen oplossing'. Ik hoop dat er via deze weg alsnog een oplossing voor dit langstlevende probleem komt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Alf11, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je gebruik wilt maken van deze leuke actie i.c.m. de aankoop van jouw Samsung S24 Ultra! Helaas gaat het aanmelden voor deze actie bij jou niet van een leien dakje omdat de officiële factuur niet is toegezonden. Om die reden keurt LikeWize vervolgens de aanvraag weer af en krijg je niet de promocode. Je had al enkele topics gezien op de Community en hopelijk geeft je dat weer wat vertrouwen dat we dit tot een goed einde gaan brengen. 

Ik zet de situatie graag voor je door naar mijn contactpersoon binnen LikeWize om alsnog een promocode voor je te genereren. De benodigde gegevens zoals o.a. het contract heb ik al verzameld, maar ik moet alleen nog de afwijziging per e-mail van LikeWize nog toevoegen. Zou je deze naar mij toe willen sturen in een privébericht? Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community (envelopje), een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet en ga voor je aan de slag! 🙂

Alf11
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Die afwijzing van Likewize was al in jullie bezit. Ik heb inmiddels een reactie gekregen van Support. Per telefoon deed hij een toezegging over garantstelling door Vodafone. Die wilde hij echter niet op papier zetten. Ik kreeg even later zowaar een voucher. Gelijk alles aangemeld en aangetekend opgestuurd. Nu maar hopen dat:

  • Likewize de zending ontvangt
  • Likewize de zending aan het ordernummer kan linken
  • Likewize het toestel beoordeelt als goed
  • Likewize / Vodafone het geld op mijn bankrekening overmaakt. 

Verder: Vodafone is op geen enkele manier per mail te bereiken. Hierdoor is het niet mogelijk om stukken zoals een ingebrekestelling te sturen. Dit moet dan per post. Dat vind ik vreemd voor een telecombedrijf. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Kijk eens aan, je hebt een voucher ontvangen en aangetekend opgestuurd. Goed bezig toch?! Nu een klein beetje weer alles van de positieve kant gaan zien a.u.b.  Vodafone is te bereiken via X, Facebook, per telefoon en hier op de community. Genoeg plekken, lijkt me zo. 

Nu afwachten en je weet dat ze het bij LikeWize druk hebben dus het kan misschien iets langer duren allemaal. Positief blijven 👍😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Alf11 
Via de Community had ik de afwijzing natuurlijk niet van je ontvangen, dus om je verder te kunnen helpen vroeg ik hiernaar. Echter had je ook al contact met de afdeling Klachten hierover, dus is het nu via een andere weg voor je geregeld. Fijn dat je in ieder geval de promocode al hebt gekregen en het toestel inmiddels ook al aangetekend is verstuurd. De inspectie en uitbetaling van LikeWize zal dan spoedig volgen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic