Ilse8

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Terugbetaal actie Samsung Galaxy s24 Ultra

Hallo Vodafone,

 

Hopelijk wordt ik op deze manier wel op de juist geholpen. Na enige twijfel en meermaals contact met jullie klantenservice eind januari heb ik begin februari besloten mijn abonnement te vernieuwen en daarbij een toestel aan te schaffen. Ik heb hierbij voor de Samsung Galaxy S24 Ultra gekozen omdat er op dat moment een actie bestond welke 300,- Cash Back beloofde bij inlevering van je oude toestel. Hoewel mij eerder beloofd werd dat ongeacht welk toestel je inlevert er 300,- cash back zou zijn, bleek na aanschaf van de telefoon dat dit niet het geval is en dat ik maar 200,- zou ontvangen. Om die reden heb ik op 19 februari contact gehad met jullie klantenservice omdat mij eerder anders was beloofd. Daar werd mijn verhaal aangehoord en een interne klacht ingediend, omdat ik door andere medewerkerS fout ingelicht was. Er werd mij verteld vooral niets te doen in afwachting van het antwoord want als ik al gebruik zou maken van de 200,- en er zou anders besloten worden kon dit elkaar gaan kruisen en voor problemen zorgen. Omdat ik het antwoord erg lang vond duren en de actie al verlopen was heb ik op 11 maart nogmaals telefonisch contact gehad over bovenstaande. Toen is mij verteld dat er ivm drukte nog niet naar de case gekeken was en ik rustig moest afwachten. Ook toen heb ik benoemd dat de actie verlopen was en ik me zorgen maakte of ik überhaupt nog wel wat zou gaan ontvangen. Hierop bleef het antwoord; afwachten. Nu weer een maand verder heb ik wederom contact gehad met de klantenservice. Tot mijn grote frustratie krijg ik de mededeling dat;

- 6 maart (dus voor het vorig contact) de case is afgerond met als antwoord dat de actie verlopen is

- heb ik tot op heden helemaal niets vernomen hierover

- wordt ik wederom van het kastje naar de muur gestuurd want er is geen mogelijkheid tot telefonisch contact met de klachtenafdeling het enige wat ik kan doen is nogmaals een klacht indienen

- wordt gezegd dat de terugbetaling via Samsung loopt en zij dus ook bepalen hoeveel geld er terug betaald zal worden en niet Vodafone dus dat de klacht ook niet in behandeling genomen kan worden want ik bij het verkeerde adres ben... HOE IS DIT MOGELIJK...en waarom hoor ik dit nu, terwijl 19februari hierover het eerste contact al is geweest. Waarom...

 

Ik maak me grote zorgen of ik nog wel een cent ga terug zien. Ik heb een telefoon aangeschaft van 1200,- met het idee 300,- terug te krijgen anders was ik deze deal nooit aangegaan. Terug sturen van het toestel mag niet meer, want 14 dagen bedenkt termijn zijn verstreken... Wie gaat mij nou eindelijk een keer een antwoord geven én mij de Cash Back betalen. Ik ben al jaren lang klant en ben normaal prettige service gewend maar dit valt me toch erg zwaar tegen. Ik hoop dan ook spoedig op een antwoord én oplossing!

 

Groeten Ilse 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

En dit is sneller dan verwacht, maar ik zie dat de case inmiddels al is opgepakt door de afdeling klachten @Ilse8! Je hebt hier een e-mail over ontvangen. Ze hebben het bedrag van € 300 voor je gecrediteerd. Hiermee is de factuur van april verrekend en het resterende bedrag van € 270 zal naar je worden teruggestort 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Ilse8, goedemorgen en welkom hier. 

Ik snap je zorgen volkomen, aangezien je al een tijdje bezig bent om gebruik te kunnen maken van de juiste actie. Ik zie dat je op 2 februari een bestelling hebt geplaatst met daarbij een Samsung S24 Ultra. Met de aankoop van dit toestel zou je bij het opsturen van je oude toestel € 300 extra inruilwaarde ontvangen. Met de factuur kon je een promocode laten genereren en het toestel vervolgens opsturen naar LikeWize. Zij handelen de inruildeals voor ons af. 

Uit je bericht begrijp ik dat je een promocode hebt kunnen laten genereren, maar dat deze maar voor een bedrag van € 200 extra inruilwaarde was. Dit is het bedrag wat je eigenlijk aan extra inruilwaarde zou ontvangen bij de aankoop van een Samsung S24. Bij de Samsung S24 Ultra zou dit bedrag € 300 zijn. Er is toen op 19 februari een case aangemaakt naar de afdeling klachten om dit verder in behandeling te nemen. 

Op dit moment staat de case nog steeds open en zag ik wel opmerkingen/notities van medewerkers, maar niet de uitkomst van een collega bij klachten Dat is natuurlijk vreemd. Ook de opmerking dat dit een cashback actie zou zijn via Samsung is niet juist. Dit betrof een andere actie die tot 30 januari 2024 van toepassing was. Jij hebt gekozen voor een andere actie waarbij er niet sprake is van een cashback actie, maar van een actie waarbij je € 300 extra inruilwaarde ontvangt bij het opsturen van je oude toestel. 

Als ik de case verder controleer, dan zie ik dat deze dus is aangemaakt op 19 februari, maar intern niet goed is doorgezet naar de afdeling klachten. Dat verklaart waarom de case nog open staat en je geen reactie hebt gekregen van klachten n.a.v. je case. Dit heb ik zojuist wel op de juiste wijze doorgezet en gevraagd om deze met prio op te pakken. Ik houd de case hier aan de achterzijde ook voor je in de gaten en ik hoop op een positieve uitkomst. Houd je mij hier ook op de hoogte?

Ilse8
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen,

 

Dankjewel voor je uitgebreide reactie, fijn dat er nu wat aan gedaan gaat worden. Ik wacht nog even af en laat het weten als er veranderingen zijn!

 

Groeten Ilse 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

En dit is sneller dan verwacht, maar ik zie dat de case inmiddels al is opgepakt door de afdeling klachten @Ilse8! Je hebt hier een e-mail over ontvangen. Ze hebben het bedrag van € 300 voor je gecrediteerd. Hiermee is de factuur van april verrekend en het resterende bedrag van € 270 zal naar je worden teruggestort 🙂

Ilse8
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wat super fijn!! Dankjewel voor de goede service, dit geeft weer vertrouwen! 

 

Nogmaals dank!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Geen dank @Ilse8. Ik ben blij dat ik je via deze weg heb kunnen helpen en we het na je berichtje hier snel hebben kunnen oplossen 🙂 Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je mij hier te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic