Hallo Vodafone,
Hopelijk wordt ik op deze manier wel op de juist geholpen. Na enige twijfel en meermaals contact met jullie klantenservice eind januari heb ik begin februari besloten mijn abonnement te vernieuwen en daarbij een toestel aan te schaffen. Ik heb hierbij voor de Samsung Galaxy S24 Ultra gekozen omdat er op dat moment een actie bestond welke 300,- Cash Back beloofde bij inlevering van je oude toestel. Hoewel mij eerder beloofd werd dat ongeacht welk toestel je inlevert er 300,- cash back zou zijn, bleek na aanschaf van de telefoon dat dit niet het geval is en dat ik maar 200,- zou ontvangen. Om die reden heb ik op 19 februari contact gehad met jullie klantenservice omdat mij eerder anders was beloofd. Daar werd mijn verhaal aangehoord en een interne klacht ingediend, omdat ik door andere medewerkerS fout ingelicht was. Er werd mij verteld vooral niets te doen in afwachting van het antwoord want als ik al gebruik zou maken van de 200,- en er zou anders besloten worden kon dit elkaar gaan kruisen en voor problemen zorgen. Omdat ik het antwoord erg lang vond duren en de actie al verlopen was heb ik op 11 maart nogmaals telefonisch contact gehad over bovenstaande. Toen is mij verteld dat er ivm drukte nog niet naar de case gekeken was en ik rustig moest afwachten. Ook toen heb ik benoemd dat de actie verlopen was en ik me zorgen maakte of ik überhaupt nog wel wat zou gaan ontvangen. Hierop bleef het antwoord; afwachten. Nu weer een maand verder heb ik wederom contact gehad met de klantenservice. Tot mijn grote frustratie krijg ik de mededeling dat;
- 6 maart (dus voor het vorig contact) de case is afgerond met als antwoord dat de actie verlopen is
- heb ik tot op heden helemaal niets vernomen hierover
- wordt ik wederom van het kastje naar de muur gestuurd want er is geen mogelijkheid tot telefonisch contact met de klachtenafdeling het enige wat ik kan doen is nogmaals een klacht indienen
- wordt gezegd dat de terugbetaling via Samsung loopt en zij dus ook bepalen hoeveel geld er terug betaald zal worden en niet Vodafone dus dat de klacht ook niet in behandeling genomen kan worden want ik bij het verkeerde adres ben... HOE IS DIT MOGELIJK...en waarom hoor ik dit nu, terwijl 19februari hierover het eerste contact al is geweest. Waarom...
Ik maak me grote zorgen of ik nog wel een cent ga terug zien. Ik heb een telefoon aangeschaft van 1200,- met het idee 300,- terug te krijgen anders was ik deze deal nooit aangegaan. Terug sturen van het toestel mag niet meer, want 14 dagen bedenkt termijn zijn verstreken... Wie gaat mij nou eindelijk een keer een antwoord geven én mij de Cash Back betalen. Ik ben al jaren lang klant en ben normaal prettige service gewend maar dit valt me toch erg zwaar tegen. Ik hoop dan ook spoedig op een antwoord én oplossing!
Groeten Ilse