1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hetty881

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefonisch niet bereikbaar i.c.m. Samsung S24

Ik heb sinds april de samsung s24.Sinds die tijd meld ik steeds bij vodafone want ik ben niet bereikbaar en kan regelmatig zelf niet bellen.simkaart is vervangen, 2x is hij opgestuurd naar samsung,die zeggen niks te kunnen vinden.

Afgelopen week was 2x reparatieservice om 12 uur was me samsung s24 terug.

Om 15 uur hebben mensen geprobeerd mij te bellen, maar nee hoor .Ze kregen geen verbinding. Ik ontvang ook geen gemiste oproepen,..met me oude telefoon  de samsung s20 was ik wel bereikbaar. 

Heb al paar keer gevraagd om nieuw toestel,maar word niet netjes geholpen.maar van kastje naar de muur gestuurd.te zot voor woorden dat ik niet bereikbaar ben of zelf kan bellen met me s24.Er zal maar een noodgeval zijn,duur toestel die niet bereikbaar is.

Reparatie service heeft moederboard vervangen,en 2x nieuwe software geplaatst.maar probleem is niet verholpen.ze zeggen als ik hem nog een keer in stuur met deze klacht kosten voor mezelf zijn.Want ze kunnen niks vinden.

Maar ik ben echt nog steeds niet bereikbaar..ben moedeloos van dit gedoe.ik wil gewoon betrouwbaar toestel

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 12218Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3187Likes

Even een korte vraag: heb je je eigen simkaart al eens in een ander toestel gedaan om te testen of het aan je simkaart ligt, of juist aan je toestel. En stop dan een andere simkaart in je eigen telefoon om te zien of die het wel goed doet. 

Het is een klein begin en uit deze test valt al veel te halen.

Hetty881
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja zeker,dat is in het begin al getest.En ik schreef ook,toen mij samsung s 24 weg was ter reparatie vorige week zat me sim kaart in me oude telefoon de s 20 en geen enkel probleem gehad

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 11Oplossingen
  • 12Likes

Goedemorgen @Hetty881 

 

Ik snap dat je enigszins ten einde raad bent, want als je al zolang bezig bent met problemen wil je ook een keer een oplossing.

Zoals je zelf al aangeeft, is je simkaart al vervangen en is de simkaart zelf niet defect en werkt hij wel in een ander toestel. Dat duidt toch zeer op een toestel probleem maar ook die is al opgestuurd. Ik wil je dan adviseren je simkaart + toestel mee te nemen en langs onze winkel te gaan. Ik kan hier op afstand via de Community niet dieper erop ingaan dan mijn collega's in de winkel kunnen.

Hetty881
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen 

Naar de winkel...daar kom ik ook al vanaf april!

Ze zeggen niks voor me te kunnen doen dan eventueel weer opsturen.

Gisteren weer niet bereikbaar geweest,me kinderen me ouders niemand kan mij bereiken.Wat als er ergens iets ergste gebeurd???dus wat voor nut heeft het om weer naar de winkel te gaan,als ik toch geen ander toestel krijg

1000029524.jpg

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 11Oplossingen
  • 12Likes

Ik snap dat het niet fijn is @Hetty881 maar hier op de Community kunnen we niet meer betekenen. Vandaar het advies om het contact te houden via de winkel of de klantenservice. 
En als het echt niet anders is, wellicht je oude toestel tijdelijk weer gaan gebruiken? Ik zou willen dat ik meer kon betekenen, maar daarvoor is dit niet de juiste route.

bartov

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ervaarde dit probleem ook: oplossing was vrij simpel door de functie Beller-id en antispambeveiliging uit te zetten op het toestel.

Ga naar je tefoonkiezer (groen telefoontje) klik op de 3 puntjes rechtsboven in , klik op instellingen, klik op de tekst Beller-id en antispambeveiliging en zet de slider Beller-id en antispambeveiliging uit in dit menu kun je ook de gehele service stoppen.

 

Na deze actie was ik weer bereikbaar. 

Hetty881
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels weer paar telefoontjes verder..frustratie.Een andere mobiel als coulance (service telefoon wel te verstaan).

En ja hoor nog steeds niet bereikbaar.

Ik sim van mij man in de s24 gedaan (simyo).En jawel hij deed het en volop bereik.

Ik weer vodafone bellen want inmiddels durf ik niet meer naar de winkel omdat die vol blijven houden dat het aan me account ligt...jaja.

Maar eindelijk een slimme medewerker aan de tel en die zag...jawel geen mobiel bereik in en rondom zo wie zo me huis.

Er word onderzoek gestart en moest voor nu me wifi bellen aanzetten.En verrek dan ben ik wel bereikbaar.Maar dit kan niet de bedoeling zijn toch.

Ook ff op forum gezocht en blijkt dat ik niet de eerste ben met dit probleem in de s 24.

Plaats zo bericht erbij.

 

Maar kom op,maanden ben ik niet bereikbaar,artsen onze kinderen ouders en wie nog meer konden mij vanaf april niet bereiken!!

2 x opgestuurd mobiel

Verschilden bezoeken en belletjes naar vodafone.

Steeds kosten voor bescherming plaatsen op mobiel.

Duur abonnement waar ik niks aan had

En vele frustraties verder,moet ik nog onderzoek afwachten.

Nou ik mag toch op goed aanbod rekenen van vodafone en een overstap naar andere provider. 

Inmiddels ook verder juridisch hulp ingeschakeld. 

En om hoe ik ben behandeld schandalig!!

Bestand van ander forum lid bijgevoegd.

In afwachting van vodafone

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 11Oplossingen
  • 12Likes

Goedemorgen @Hetty881 

 

Ik begrijp heel goed dat je inmiddels niet meer weet waar je het zoeken moet en hier ook je onvrede over wil uiten.

 

Wij tasten ook in het duister wat betreft jouw probleem. Simpelweg omdat je simkaart wel functioneert in het toestel van je man, niet in je eigen toestel, en zelfs een nieuw toestel niet helpt. Dat maakt het zeer bijzonder.

Er staat voor nu een netwerkcase open ter onderzoek, dat is het laatste stapje wat we kunnen doen. Ik betwijfel alleen of het netwerk technisch is, omdat je sim op het Vodafone netwerk wel functioneert in het toestel van je man. 
Maar verstandigerwijs wachten we de uitkomst van de netwerkcrew af. We komen bij je terug zodra we terugkoppeling hebben.

 

 

Hetty881
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie.

De telefoon van mijn man is mij oude s20,die heeft met mij sim maar 2 streepjes.dus ook niet veel maar blijkbaar net genoeg voor bereik.

Ik wil daarbij ook de kanttekening plaatsen dat me vorige s24 nog door vodafone was terug gezet naar fabrieks instellingen en alleen sim erin.

Dus verder geen wifi geen kontakten en geen account.

Ook toen bleek ik niet bereikbaar. 

Telefoon was helemaal leeg.

Daarop kreeg ik uit coulance een andere s24.

En zelden dag weer het zelfde probleem.

Ik kan toch niet anders concluderen dat de s24 blijkbaar slechter het netwerk oppakt dan in de s20.

Als alles al getest is,hoe kan vodafone dan bij hun standpunt blijven.

Ik betaal toch voor een werkend toestel en dekkend bereik?

Toestel werkt,anders deed hij het niet zonder problemen met de sim van mij man?

Geen enkel probleem met het simyo(kpn)netwerk.

Dus als het aan account of toestel lag zou hij het dan ook niet moeten doen.Je wisselt alleen van simkaart.

Ik ben al jaren trouwe klant.

Maar dit is echt bizar.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic