1
Vraag
2
Reageer en help mee
died

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte ervaring levering/klantenservice

Ik zit momenteel echt met mijn handen in het haar en hoop hier wat herkenning of advies te vinden. Ik heb een probleem met de bezorging van mijn pakket via Dynalogic. Ik zat thuis te wachten op de bezorger, maar door "een onvoorzien probleem" – oftewel een lege batterij in het pinapparaat – kon het pakket niet worden geleverd. Het apparaat viel gewoon in mijn handen uit! Ik heb herhaaldelijk geprobeerd contact te leggen via WhatsApp, maar ik word volledig genegeerd. En om het nog erger te maken, sta ik nu al een uur in de wachtrij bij Vodafone zonder enige vooruitgang.

Door mijn functie kan ik niet zomaar een dag vrij nemen, en een week wachten vind ik gewoon onacceptabel. Het voelt echt alsof ik in een cirkel vastzit, en ik weet niet meer wat ik moet doen. Heeft iemand hier soortgelijke ervaringen of tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Alle hulp is welkom, want mijn frustratie is enorm hoog. Lekker begin van deze overstap...

5 Reacties 5
Tjeerd85

Raadgever
  • 111Posts
  • 24Oplossingen
  • 27Likes

Hoi en welkom op dit forum, 

vervelende situatie natuurlijk, voor zover ik weet moet er wel echt gepint worden aan de deur om de levering compleet te maken, indien er niet geleverd is krijg je volgens mij een mail om een nieuwe afspraak in te plannen, dat kan vaak al de volgende dag. 

died
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat gaat helaas niet morgen, aangezien het zondag is. Het tijdsslot van vanavond kan ook niet. Een dag vrij nemen om thuis een pakket op te vangen vind ik buitensporig voor een probleem wat voorkomen had kunnen worden door de bezorgende partij (opladen van pin). 

Tjeerd85

Raadgever
  • 111Posts
  • 24Oplossingen
  • 27Likes

En door de weeks is er geen tijdslot in de avond, mogelijk is dat een oplossing? 

died
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas niet, anders had ik dat wel overwogen.. Een week wachten vind ik echt buitensporig lang, zeker zonder enige vorm van klantenservice of contact. De Vodafone chat staat al 1.5 uur op een wachtrij - Dynalogic heeft robots in dienst voor de klantenservice maar dat terzijde - dit trekt mijn keuze voor Vodafone wel erg in twijfel op het moment. 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 63Posts
  • 7Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen @died, welkom op de Vodafone Community! 🙂

Ik kan me goed voorstellen dat je hier flink van baalt. Ik kijk graag voor je na wat de mogelijkheden zijn. Zou je het mobiele nummer in je profiel willen zetten? Alleen Vodafone medewerkers hebben inzage in deze informatie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic