Matthijs94

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ontkoppelen Ziggo klantnummer

Goedemorgen,

 

ik heb een nieuw Ziggo account/klantnummer. Daarom zou ik graag het huidige Ziggo klantnummer los willen koppelen.

 

Groeten Matthijs

7 Reacties 7
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9792Posts
  • 3081Oplossingen
  • 2206Likes

Hoi @Matthijs94 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone. 


Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Steven kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 833Posts
  • 228Oplossingen
  • 382Likes

Hi @Matthijs94
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Laten we gelijk aan de slag gaan, zodat je jouw nieuwe Mijn Ziggo account kan koppelen aan My Vodafone. Wil je, zoals @Energieboy, al aangeeft mij een privéberichtje sturen met de benodigde informatie? Dan ga ik voor je aan de slag.

Matthijs94
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je hulp!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 833Posts
  • 228Oplossingen
  • 382Likes

Bedankt voor jouw privéberichtje @Matthijs94! Super dat je al deze informatie wilde toesturen, zodat ik direct aan de slag kon gaan. Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account losgekoppeld van My Vodafone. Je kunt nu in My Vodafone onder het kopje 'profiel' (kies vervolgens voor My Vodafone account - account instellen) het account uitbreiden met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Laat je ons weten of het is gelukt 🙂

Steven
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 11416Posts
  • 1736Oplossingen
  • 2154Likes

Super, dankjewel! Ik zag dat dit account al gekoppeld was aan een My Vodafone account. Hierdoor kon je het niet koppelen. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je de stappen eens doorlopen die mijn collega Cecilia aangeeft.  Je kunt nu in My Vodafone onder het kopje 'profiel' (kies vervolgens voor My Vodafone account - account instellen) het account uitbreiden met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. 
 

Matthijs94
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het toevoegen is gelukt, bedankt!

Steven
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 11416Posts
  • 1736Oplossingen
  • 2154Likes

Heel graag gedaan! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden @Matthijs94

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic