PimSchalk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo

Goedemorgen, 

Via deze weg wil ik jullie vragen of jullie het nu gekoppelde Ziggo account kunnen ontkoppelen. Dat is een bedrijfsaccount dat niet meer in gebruik is, zodra dit gedaan is kan ik het prive account koppelen.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Pim Schalk

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11334Posts
  • 1711Oplossingen
  • 2140Likes

Dankjewel voor de gegevens @PimSchalk. Het account is ontkoppelt. Je kunt een nieuw mijn Ziggo account aanmaken met een ander e-mailadres. Daarna kan het weer gekoppeld worden :).
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9726Posts
  • 3065Oplossingen
  • 2181Likes

Hoi @PimSchalk 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Steven kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Klantnummer
- Bedrijfsnaam

- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van bankrekeningnummer bedrijf
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Ben je niet de contractant van het bedrijf, dan mag de contractant hiervoor contact opnemen.

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Moderator Steven edit: Gevraagde gegevens aangepast. Gaat om een zakelijke klant. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11334Posts
  • 1711Oplossingen
  • 2140Likes

Hoi @PimSchalk,
Welkom op de community! Het is mogelijk om de accounts te ontkoppelen. Ik help je hier graag verder mee. Kun je de gegevens die @Energieboy benoemt doorsturen via een prive bericht? 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11334Posts
  • 1711Oplossingen
  • 2140Likes

Dankjewel voor de gegevens @PimSchalk. Het account is ontkoppelt. Je kunt een nieuw mijn Ziggo account aanmaken met een ander e-mailadres. Daarna kan het weer gekoppeld worden :).
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic