Startup sms van Vodafone Sticky Onopgelost
Een nieuwe telefoon betekent; alle instellingen goed zetten van je telefoon en apps. Dan kan het zo zijn dat een instelling niet goed staat. Je kan dan niet direct optimaal gebruik maken van je toeste...
Welkom op de Vodafone Community
Een nieuwe telefoon betekent; alle instellingen goed zetten van je telefoon en apps. Dan kan het zo zijn dat een instelling niet goed staat. Je kan dan niet direct optimaal gebruik maken van je toeste...
Hoi allemaal,Ik heb vandaag een nieuw abonnement en toestel gekocht. De vorige was 2 weken geleden verdwenen met de post. Dit toestel is geblokkeerd. Bij het nieuwe abonnement kreeg ik een bijlage “ M...
Goedemiddag, ik heb een nieuwe telefoon en ik wil mijn esim overzetten van de oude naar de nieuwe telefoon.Volgens het stappenplan moet ik eerst de oude esim verwijderen en vervolgens op de nieuwe via...
Beste waarom krijg ik de melding: Sorry, het lijkt erop dat er geen 06-nummer aan je account is gekoppeld. Als je een Vodafone 06-nummer hebt, voeg deze dan eerst toe aan je My Vodafone account. en ka...
Het is weer gelukt hoor. Naar jaren abonnementen wisselen van providers omdat ik elke keer weer teleurgesteld wordt, is het wederom een provider gelukt om mij te verbazen met hun bijzondere service ke...
Hallo Team, Ik merk dat er deze maand en vorige maand extra kosten van €10 per maand in rekening zijn gebracht, volgens de factuur voor "Probattlezone." Ik heb nooit toestemming gegeven voor dit soort...
Graag zou ik myvodafone en mijnziggo losgekoppeld hebben. Nu staat de ziggo van mijn ouderlijk huis op mijn telefoonnummer. Nu ben ik verhuisd en wil ik mijn eigen ziggo koppelen aan Vodafone.
Als ik inlog bij Ziggo word ik doorgeleid naar een pagina waar alleen mijn Vodafone abonnement zichtbaar is. Onder Ziggo zijn geen producten toegevoegd. Ik maak gebruik van internet en TV en wil daar ...
Ik heb 11 GB en het is nu 11 november en er staat dat ik 78 Kb hebt gebruikt daarvan dus update het niet goed want er staat dat de laatste keer dat het is geregistreerd 1 november was. En het tweede d...
Ik heb geprobeerd mijn account te koppelen aan mijn ziggo maar ik krijg een melding dat dit niet lukt of dat er niks gevonden kan worden. Mijn ziggo klantnummer is 16***** Graag hulp**Bericht aangepas...
Goedemiddag ik heb voor een aantal jaar geleden mijn eigen vodafone en het ziggo abbonement van mijn ouders gekoppeld, alleen nu zou ik dat graag ongedaan willen maken. met vriendelijke groet Mark Tij...
Ik probeer mijn verzekering van mijn telefoon op te zeggen, maar de app geeft aan dat dat niet kan omdat het onderdeel is van mijn abonnement. In de winkel is toendertijd duidelijk gezegd dat ik de ve...
Ik ben zojuist gebeld door iemand die zegt van Vodafone te zijn en het over mijn abonnement wil hebben en mij een aanbieding wil doen. Ik vind het toch een beetje raar want ik ben nog nooit door julli...
ik probeer mijn bankrekening nummer aan te passen in deze ZIGGO / VODAFONE maar bij ZIGGO staat het wel goed, bij VODAFONE kan ik het niet aanpassen. Hoe doe ik dit?
Blijkbaar kan ik geen overzicht krijgen van de bellers van mijn gemiste oproepen, dus mensen die geprobeerd hebben mij te bereiken. Kan ik wel een overzicht krijgen van gemiste oproepen maar dan als h...
De app werkt niet, hoe kan ik dat fixen?
Beste medeforummers, Ik heb een hinderlijk probleempje. Mijn voicemail is zo ingesteld batik telkens gebeld wordt als iemand een bericht heeft achtergelaten. Ik kreeg voorheen altijd een SMS, dat vond...
Beste lezer, Naar aanleiding van recent contact met één van uw medewerkers wil ik een klacht indienen. Via de website zie ik geen klachtenformulier of nog beter; emailadres waar ik mij naar kan richte...
Zonder dat ik gebeld heb is mijn prepaid tegoed van €10.- naar €0.00 gegaan. Volgens de servicedesk staat er nog ergens data aan. Wie kan mij helpen om deze data uit te zetten zoadat het tegoed niet a...
Ik heb een oud Ziggo account en ik zou deze graag ontkoppelen van My Vodafone, omdat ik My Vodafone wil koppelen aan mijn nieuwe Ziggo account. Alvast bedankt voor uw reactie.
Krijg je ook wel eens een melding op je telefoon met ‘geen service’ of ‘geen sim’? Vaak heb je dan ook geen verbinding met Vodafone én werkt je internet niet en/of je kan niet bellen. Gelukkig zijn da...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
22 | |
2 | |
1 |