Dirk-Jan95

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber aanvragen voor Apple Watch werkt niet

Goedemiddag,

Al velen hebben hetzelfde probleem voorgelegd, ik wil alleen graag uitsluitsel of OneNumber in mijn geval überhaupt een optie is:

 

Iphone 14
DualSim (1 fysieke met Start XL abonnement, 1 Esim)

Apple Watch SE Cellular

 

Graag hoor ik of ik OneNumber kan aanvragen, ik kom nu steeds met de melding 'Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met vf nl.' te zitten.

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Dirk-Jan95 

Als ik je gegevens opzoek dan zie ik hier 1 fysieke simkaart staan. Maak je gebruik van Duo Sim of van Dual Sim? En heb je in dit laatste geval een eSIM van een andere provider in je telefoon zitten? Ik hoop dat je hier iets meer informatie over kan geven.

Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Gaat het om Duo Sim, dan is dit niet mogelijk in combinatie met OneNumber.

Dirk-Jan95
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Ik heb Dual Sim (1 fysieke kaart van Vodafone en 1 eSim van Vodafone in 1 toestel). Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Dirk-Jan95 Wil je het mobiele nummer van de eSIM ook eens in je profiel vermelden? Dan controleer ik even wat voor abonnement daaraan gekoppeld is.

Dirk-Jan95
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik zojuist gedaan, achter mijn privé nummer!

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Deze is gekoppeld aan een heel oud abonnement (Scherp S). Dualsim zou in ieder geval geen oorzaak mogen zijn. Nu ben ik zo brutaal geweest om ook even mee te kijken in My Vodafone, maar jouw My Vodafone omgeving ziet er heel anders uit dan dat van een particuliere- en/of kleinzakelijke klant. 

Jij ziet namelijk dit: 

 

Bij een particuliere aansluiting (of kleinzakelijk) ziet het er zo uit: 


Dit geeft gelijk aan dat beide mobiele nummers vallen onder een MKB of grootzakelijke aansluiting. Dit verklaart gelijk de foutmelding, want daarbij kan OneNumber niet besteld worden. Je kan dit bespreken met de werkgever/contractant. De werkgever kan dan altijd contact opnemen via 085-1106905 om te bespreken/informeren wat er zou wijzigen als zij hun aansluiting bijvoorbeeld aanpassen naar kleinzakelijk. Dan zou je namelijk wel OneNumber kunnen bestellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic