1
Vraag
2
Reacties
Rianne84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ondersteunt Vodafone OneNumber voor de Samsung Galaxy watch 7?

Goedemorgen, 

Ik overweeg een Samsung galaxy watch 7 LTE met 4g aan te schaffen, zodat ik niet altijd mijn telefoon mee hoef te nemen, maar wel bereikbaar ben. 

Ondersteunt Vodafone dit?

Mvg. Rianne

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 12Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Rianne84 en welkom op de Vodafone Community!

Zorgeloos bereikbaar op je Samsung Galaxy Smartwatch, ook zonder telefoon is zeker iets wat bij ons op de radar staat! 

We zijn ermee bezig dit ook mogelijk te maken voor Android, alleen zoals je in dit Topic kan lezen! Bieden we het vooralsnog alleen aan voor Apple Smartwatch. 

Aangezien de mogelijkheid nog niet beschikbaar is, kan ik helaas geen definitieve toezegging doen of Esim beschikbaar komt voor het specifieke model Galaxy Watch 7 LTE met 4G. Als het geen haast heeft, dan raad ik aan af te wachten met de aankoop! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 12Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Rianne84 en welkom op de Vodafone Community!

Zorgeloos bereikbaar op je Samsung Galaxy Smartwatch, ook zonder telefoon is zeker iets wat bij ons op de radar staat! 

We zijn ermee bezig dit ook mogelijk te maken voor Android, alleen zoals je in dit Topic kan lezen! Bieden we het vooralsnog alleen aan voor Apple Smartwatch. 

Aangezien de mogelijkheid nog niet beschikbaar is, kan ik helaas geen definitieve toezegging doen of Esim beschikbaar komt voor het specifieke model Galaxy Watch 7 LTE met 4G. Als het geen haast heeft, dan raad ik aan af te wachten met de aankoop! 

Rianne84
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie. 

rodeto

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Vodafone roept al jaren dat ze er mee bezig zijn maar er verandert nooit iets. Het lijkt er niet op dat Vodafone van plan is hier ook maar iets in te gaan betekenen. Blijkbaar zijn de Apple producten belangrijker voor ze. 

TdB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Typisch een Vodafone antwoord.

TdB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwacht maar geen innovatie van Vodafone.

Het is gewoon een naar bedrijf.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12263Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

In de wandelgangen zal daar wel over gesproken worden. Maar wanneer het nu gaat komen, geen idee. Jammer dat jullie zo lang moeten wachten maar blijf hoop houden. 

rodeto

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

De hoop is al tijden vervlogen bij Vodafone. Over een paar weken loopt mijn contract af en dan ben ik weg. En niet alleen om Onenumber maar om veel meer. Vodafone is m.i. afgezakt en voegt niets meer toe behalve mooie reclames.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic