Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Altijd bereikbaar met OneNumber van Vodafone

Met OneNumber voor je Apple smartwatch kun je voortaan zonder telefoon de deur uit en blijf je toch bereikbaar. Gewoon met je eigen telefoonnummer. Handig toch? OneNumber is gekoppeld aan je eigen Vodafone abonnement. Dit betekent dat je de data en minuten uit je huidige bundel gebruikt.

 

Wat is OneNumber precies?
Vodafone OneNumber is het digitale abonnement dat je afsluit om je mobiele nummer te koppelen aan je cellular smartwatch. Dit doen wij via eSIM, een digitale simkaart in je smartwatch. Je smartwatch gebruikt dan de data en belminuten uit je Vodafone abonnement.


De voordelen op een rij

  • Ook zonder mobiel ben je bereikbaar
  • Zowel je data als je minuten uit één bundel
  • Eén 06-nummer voor twee devices

 

Wat heb je nodig om gebruik te maken van OneNumber?

  • Een iPhone XR of hoger 
  • Minimaal iOS 17.1 of hoger
  • Vodafone abonnement
  • Apple cellular Watch Series 4 of nieuwer met minimaal watchOS 10.1

 

< Alles over OneNumber > 

 


FAQ

Ik heb een Apple smartwatch en ben ook al klant van Vodafone. Kan ik ook gebruik maken van OneNumber?
Dit is zeker mogelijk. Op dit moment bieden wij OneNumber aan voor Apple cellular Watches.

 

Zijn alle Apple Watches geschikt voor OneNumber?
De Apple cellular Watch Series 4 of nieuwer met minimaal watchOS 10.1 zijn geschikt voor OneNumber.

 

Hoe weet ik of mijn huidige Apple Watch de functie cellular ondersteunt?
Een cellular smartwatch wil zeggen dat de smartwatch een simkaart ondersteunt. Een cellular Apple Watch herken je aan de rode ring op de crown (de draaiknop aan de zijkant). Staat er geen rode ring op de crown? Dan heb je naast je smartwatch ook altijd je mobiel nodig om verbinding te maken. De vorige generatie smartwatches werkt alleen met wifi en Bluetooth, de nieuwste generatie (cellular watches) werkt ook met eSIM.

 

Werkt OneNumber ook in het buitenland?
OneNumber werkt momenteel alléén in Nederland. Uiteraard kun je wel gewoon je Apple Watch blijven gebruiken, zolang je maar een bluetooth-verbinding hebt met je telefoon. 


Staat jouw vraag er niet bij of wil je graag je eerste ervaring met OneNumber met de Vodafone Community delen? Laat dan een reactie achter!

 

 

36 Reacties
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic