1
Vraag
2
Reacties
CarlaHoornveld

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen op myvodafone

Sinds ik een nieuwe mobiel heb en ik in wou loggen op my vodafone staat er 'zijn geen rollen voor deze gebruiker beschikbaar'..

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @CarlaHoornveld
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Super onhandig dat je op dit moment helemaal geen inzage hebt in My Vodafone! Het is goed dat je gelijk aangeeft welke foutmelding je te zien krijgt, want zo kunnen we direct de koe bij de horens vatten. Het goede nieuws is dat de foutmelding voor ons gemakkelijk is op te lossen en ik help je dan ook met alle liefde hiermee. 

Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee je inlogt in My Vodafone

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @CarlaHoornveld,
Dankjewel voor de gegevens die je gestuurd had naar mijn collega @Cecila. Ik zie dat er al een My Vodafone account is met een ander e-mailadres (gmail). Doordat je een nieuw account aan hebt gemaakt, krijg je de melding dat er geen rollen zijn. Deze melding klopt, want je nummer is al gekoppeld aan een e-mailadres. Ik heb daarom dit account en het oude account verwijderd en ik heb je een nieuwe uitnodiging gestuurd voor My Vodafone. Laat je weten of het gelukt is om het account aan te maken?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @CarlaHoornveld
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Super onhandig dat je op dit moment helemaal geen inzage hebt in My Vodafone! Het is goed dat je gelijk aangeeft welke foutmelding je te zien krijgt, want zo kunnen we direct de koe bij de horens vatten. Het goede nieuws is dat de foutmelding voor ons gemakkelijk is op te lossen en ik help je dan ook met alle liefde hiermee. 

Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee je inlogt in My Vodafone

CarlaHoornveld
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hii! @Cecilia 

Ik heb je een prive berichtje gestuurd met de informatie!

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @CarlaHoornveld,
Dankjewel voor de gegevens die je gestuurd had naar mijn collega @Cecila. Ik zie dat er al een My Vodafone account is met een ander e-mailadres (gmail). Doordat je een nieuw account aan hebt gemaakt, krijg je de melding dat er geen rollen zijn. Deze melding klopt, want je nummer is al gekoppeld aan een e-mailadres. Ik heb daarom dit account en het oude account verwijderd en ik heb je een nieuwe uitnodiging gestuurd voor My Vodafone. Laat je weten of het gelukt is om het account aan te maken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic