Hi @E. Kropman
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Je hebt dan waarschijnlijk bij meer ook kunnen lezen dat Vodafone daar problemen mee heeft. En of dit nu bij iedereen is die dit abonnement heeft of maar bij een aantal mensen, daar ben ik zelf nog niet uit. Lees elke keer dat Vodafone het wil oplossen via My Vodafone, maar als er dan een update is, dan is het probleem er nog.
Via de community kunnen wij klanten onder elkaar je niet helpen. Vodafone medewerkers kunnen alleen je probleem doorgeven en opnieuw een melding maken dat er nog altijd problemen zijn. Of je kan een klacht indienen maar ik lees dat je dit al eens hebt gedaan en dat dan je case gesloten is, zonder echt antwoord te hebben gekregen.
Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag.
Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen.