1
Vraag
2
Reageer en help mee
E. Kropman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Traag internet bij onbeperkt abonnement

Na het bereiken van de dagelijkse 5 Gb wordt de data automatisch met 1 Gb aangevuld maar word internet extreem traag. Aangegeven bij Vodafone maar die geven aan dat het probleem onderzocht wordt, om vervolgens te zeggen dat ze niets hebben kunnen vinden en ze het dossier afsluiten. Nu zie ik dat hier meer mensen problemen mee ervaren. Iemand ook een passende oplossing ? We hebben bewust onbeperkt internet ivm scholing waarbij veel beeldmateriaal word bekeken en geen WiFi op die locatie.

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @E. Kropman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt dan waarschijnlijk bij meer ook kunnen lezen dat Vodafone daar problemen mee heeft. En of dit nu bij iedereen is die dit abonnement heeft of maar bij een aantal mensen, daar ben ik zelf nog niet uit. Lees elke keer dat Vodafone het wil oplossen via My Vodafone, maar als er dan een update is, dan is het probleem er nog. 

Via de community kunnen wij klanten onder elkaar je niet helpen. Vodafone medewerkers kunnen alleen je probleem doorgeven en opnieuw een melding maken dat er nog altijd problemen zijn. Of je kan een klacht indienen maar ik lees dat je dit al eens hebt gedaan en dat dan je case gesloten is, zonder echt antwoord te hebben gekregen. 

Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen.

Hester1985

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi,

 

heb precies het zelfde probleem. Ook het aanvullen met 1 GB werkt vandaag niet en gisteren moest ik via de laptop het aanvullen maar dat lukte ook niet. Ben sinds twee dagen klant bij jullie en ook bewust gekozen voor onbeperkt. Tot nu toe alleen teleurstellingen... 

Hester1985

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Ik heb precies de zelfde problemen afgelopen twee dagen. Heb nadat mijn bundel op is geen internet. Kan het aanvullen met 1 GB maar het werkt niet. Het internet blijft traag en ben nu al twee avonden bezig om hier een oplossing voor te vinden. Ben nog steeds niet goed geholpen en het frusteert mij enorm!! Graag een reactie en oplossing want het internet is zo traag en de app werkt niet. 

Hester1985

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hopelijk blijft dit niet zo want ik betaal niet voor onbeperkt als ik beperkt internet krijg....

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @E. Kropman,
Welkom op de Community van Vodafone. Goed, dat je gelijk aan de bel trekt betreft dit issue! We zijn op de hoogte van dit issue.
Het enige wat ik voor je kan doen is een onderzoek aanmaken. Je mag de gegevens die @Energieboy doorgeeft, in een privebericht naar mij toe sturen.
Daarnaast ontvang ik ook graag tijdstippen waarop je de 1GB aansluit maar de data traag blijft.
Van sommige klanten heb ik vernomen dat het toestel in vliegtuigmodus zetten na het aansluiten, zou helpen.

@Hester1985 ik heb op jouw topic gereageerd hierover. Laten we het vanuit daar verder oppakken zodat het overzichtelijk blijft. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @E. Kropman.
Ik heb een onderzoek aangemaakt voor je. Dit staat bekend onder 10250242. De technische dienst zal dit verder gaan oppakken en onderzoeken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen nieuwe update over het onderzoek @E. Kropman. Zodra ik meer over het onderzoek weet, laat ik dit gelijk weten. 

E. Kropman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de tussentijdse update. Wel jammer dat er na een half jaar nog steeds geen oplossing is. Volgende maand begint de school weer en moeten we dit abonnement dus noodgedwongen stop zetten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat wel werkt is via SMS de 1GB aanzetten (zonder vertraging). Hebben jullie dit ook al uitgeprobeerd @E. Kropman?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels zijn de cases gesloten, ik hoor graag van jullie of het inmiddels werkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic