1
Vraag
2
Reacties
munro123450

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gb aanvullen werkt niet

Hallo ik heb al een aantal dagen contact gezocht met medewerkers van vodafone. Helaas is daar geen oplossing uitgekomen daarom probeer ik het maar via deze weg. Het probleem is namelijk ik kan geen gb aanvullen niet via sms of de app of website. Ik heb dit dus al meerdere dagen en nogsteeds is er niks aangedaan. Het werkt ook nii als ik de 2gb volledig opheb en hem dan probeer aan tevullen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @munro123450 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend en lastig om te zeggen wat hier aan de hand is. Misschien zou je de klantenservice kunnen bellen om te vragen of ze je nummer een x willen resetten en dan kijken of het weer werkt. In het weekend is er niemand aanwezig om je te kunnen helpen, al hoewel ik denk dat ook de moderatoren hier niet zoveel aan kunnen doen en die sturen het door naar de technische afdeling. Dit kan je zelf ook doen door een berichtje te sturen via je app naar de juiste afdeling. In de app kan je bovenin op 24/7 klikken en dan op feedback, dan komt het aan bij de app afdeling. Maar ik zou ook even vragen aan de klantenservice of ze je kunnen helpen, je kan ze bellen of een chat starten, klik hier!

Maandag zijn er weer mensen van Vodafone aanwezig, misschien dat die direct een lijntje hebben en je probleem kunnen doorsturen. Want ik ga er vanuit dat je een Unlimited abonnement hebt en dat je na elke aantal GB gebruikt te hebben weer opnieuw wil aanvragen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @munro123450 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend en lastig om te zeggen wat hier aan de hand is. Misschien zou je de klantenservice kunnen bellen om te vragen of ze je nummer een x willen resetten en dan kijken of het weer werkt. In het weekend is er niemand aanwezig om je te kunnen helpen, al hoewel ik denk dat ook de moderatoren hier niet zoveel aan kunnen doen en die sturen het door naar de technische afdeling. Dit kan je zelf ook doen door een berichtje te sturen via je app naar de juiste afdeling. In de app kan je bovenin op 24/7 klikken en dan op feedback, dan komt het aan bij de app afdeling. Maar ik zou ook even vragen aan de klantenservice of ze je kunnen helpen, je kan ze bellen of een chat starten, klik hier!

Maandag zijn er weer mensen van Vodafone aanwezig, misschien dat die direct een lijntje hebben en je probleem kunnen doorsturen. Want ik ga er vanuit dat je een Unlimited abonnement hebt en dat je na elke aantal GB gebruikt te hebben weer opnieuw wil aanvragen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @munro123450,

 

Als ik me niet vergis heb je dit weekend opnieuw contact gehad met mijn collega's hierover. Is het allemaal goed gekomen?

munro123450
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee helaasniet  mijn nummer is gereset en de verlenging opnieuw erin gezet hij deed het 1keer alleen via de app en nu niet meer weer hetzelfde 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wat lastig, @munro123450

Wat EnergieBoy al zegt klopt wel. We kunnen hier direct weinig aan doen, anders dan het door te sturen naar de technische afdeling waar je het zelf ook direct heen kunt sturen. Zou je het nog eens via die weg willen proberen? 

munro123450
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dan probeer ik het inderdaad via die weg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic