Hoi @munro123450
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heel vervelend en lastig om te zeggen wat hier aan de hand is. Misschien zou je de klantenservice kunnen bellen om te vragen of ze je nummer een x willen resetten en dan kijken of het weer werkt. In het weekend is er niemand aanwezig om je te kunnen helpen, al hoewel ik denk dat ook de moderatoren hier niet zoveel aan kunnen doen en die sturen het door naar de technische afdeling. Dit kan je zelf ook doen door een berichtje te sturen via je app naar de juiste afdeling. In de app kan je bovenin op 24/7 klikken en dan op feedback, dan komt het aan bij de app afdeling. Maar ik zou ook even vragen aan de klantenservice of ze je kunnen helpen, je kan ze bellen of een chat starten, klik hier!
Maandag zijn er weer mensen van Vodafone aanwezig, misschien dat die direct een lijntje hebben en je probleem kunnen doorsturen. Want ik ga er vanuit dat je een Unlimited abonnement hebt en dat je na elke aantal GB gebruikt te hebben weer opnieuw wil aanvragen.