1
Vraag
2
Reageer en help mee
Zeyefi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al 3 weken geen mobiel internet en kan niet gebeld worden

Drie weken geleden zou mijn abonnement verlengd worden bij Vodafone. Dit is niet gelukt in de Vodafone app staat nog de oude datum waarop mijn oude abonnement geëindigd is. Sindsdien heb ik geen mobiel internet en kan ik niet gebeld worden. Dit heb ik meteen gemeld bij Vodafone, maar er is niks gebeurd. Drie weken langgebeurt er niks. Ik bel iedere dag schrijf iedere dag er wordt alleen maar gezegd dat ik geduld moet hebben. De factuur is er wel Want ondanks dat ik geen service heb. Heeft iemand dit het ook

 

Het enige wat gedaan is is dat er een probleem aangemaakt is. Dit is drie weken later weer gesloten zonder dat er een oplossing was en zonder dat het bericht geweest is

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12261Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Hi @Zeyefi 
Oh jee, dit is niet wat je moet hebben natuurlijk, 3 weken zonder internet en ook nog eens niet gebeld kunnen worden. Als ik het zo lees denk ik dat Vodafone hier ook wel van zal balen en het verkeerd heeft opgepakt. Nu kan ik niet zien wat er aan de hand is, maar er zijn gelukkig wel Vodafone medewerkers die met je mee kunnen kijken.

Gekke vraag misschien, maar hebben ze bij het verlengen niet per ongelijk een nieuw SIMkaart aangemaakt of zo? Je kan dit bekijken in je My Vodafone account, het is het controleren waard, voor je hier met iemand van Vodafone contact hebt. Het blijft vreemd want bij een verlenging hoeft er niets gedaan te worden en zou het toch probleemloos moeten verlopen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Zeyefi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou, bij Vodafone sta ik in de wacht. Ik heb een aantal keer gebeld en via de chat. Niemand kan me helpen. Het probleem is al drie weken in onderzoek. Ik hoor helemaal niks.

in mijn telefoon zit een eSIM. Er is dus geen nieuwe simkaart aangemaakt.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 65Posts
  • 7Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen @Zeyefi, welkom op de Vodafone Community! 🙂

Het is inderdaad een hardnekkig probleem. Ik zie dat je gisteren contact met mijn collega hebt gehad. De case is intern overgezet naar een andere afdeling. Je hebt toen ten onrechte een bericht gekregen dat het is opgelost. De case staat dus nog steeds open, en is in behandeling.

Ik moet helaas nog wat van je geduld vragen @Zeyefi. Mijn excuses voor het ongemak.

Zeyefi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je.

het is gewoon het verlengen van een bestaand abonnement!

Dit ligt dan drie weken bij een afdeling die er niks mee doet, de case vervolgens sluit en het dan misschien naar een andere afdeling stuurt. Alleen van het sluiten vind ik van de case krijg ik een bericht. Verder niks en nu is het weer wachten. Ik ga de vierde week in. Dit lijkt me geen goed systeem en al helemaal geen reclame voor vodafone.

 

Kan mijn abonnement niet beëindigd worden en dan opnieuw met hetzelfde nummer dus nummer behoud weer gestart worden. Dit lijkt toch niet zo moeilijk en natuurlijk ook met dezelfde prijs?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic