Hi @Zeyefi
Oh jee, dit is niet wat je moet hebben natuurlijk, 3 weken zonder internet en ook nog eens niet gebeld kunnen worden. Als ik het zo lees denk ik dat Vodafone hier ook wel van zal balen en het verkeerd heeft opgepakt. Nu kan ik niet zien wat er aan de hand is, maar er zijn gelukkig wel Vodafone medewerkers die met je mee kunnen kijken.
Gekke vraag misschien, maar hebben ze bij het verlengen niet per ongelijk een nieuw SIMkaart aangemaakt of zo? Je kan dit bekijken in je My Vodafone account, het is het controleren waard, voor je hier met iemand van Vodafone contact hebt. Het blijft vreemd want bij een verlenging hoeft er niets gedaan te worden en zou het toch probleemloos moeten verlopen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |