JoranH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zonder waarschuwing 100 euro over databundel

Hallo,

Ik heb een Sim Only Vodafone Red Essential abbonement. Vandaag kreeg ik 02.33 plots een sms:
"Je hebt 100 euro datakosten buiten je bundel. Als bescherming is je data nu tot einde maand gestopt. Daargaan? SMS "NL data aan" naar 4000 of ga naar My Vodafone"
- Normaal ga ik niet over mijn databundel, zeker niet aan het begin van de maand.
- Ik dacht dat ik bij 80% en 100% bundelverbruik een waarschuwingsSMS zou krijgen, die heb ik niet ontvangen.
In principe ben ik een tevreden klant, ik heb altijd goed ontvangst en dergelijke, maar dat ik zomaar 100 euro bij moet betalen vind ik wel zuur.
Het gekke is dat als ik nu in My Vodafone nu zelfs 127 euro buiten tegoed heb verbruikt, dus heeft die 100 euro bescherming ook niet zijn werk gedaan 😞

Valt er iets te regelen, omdat ik geen waarschuwingsSMS heb ontvangen?

Vriendelijke groet,
Joran
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Joran, ik snap je punt echter het forum is ervoor bedoeld dat klanten elkaar kunnen helpen en van tips kunnen voorzien zoals @Netwerker gedaan heeft. Kijk om je goed te kunnen helpen, hebben we gegevens nodig die je niet(en wij ook niet) op dit forum willen hebben. nee contact op met onze klantenservice via het nummer 1201 en de collega kan je gegevens erbij halen. Wist je trouwens dat je ook 24/7 met ons kunt chatten? Wellicht vind je dat handiger. Ik stuur je de link naar de chat mee, dat scheelt weer zoeken:D. Succes en laat je de uitkomst nog weten?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo JoranH,

Ik adviseer je om eerst op zoek te gaan naar de OORZAAK van jouw buitensporige GPRS-data-verbruik binnen een korte tijdsspanne.

Volg daarvoor ALLE INSTELLINGS-ADVIEZEN en TIPS en TRICKS en EXPERT-ADVIEZEN op die in dit data-verbruiks topic zijn beschreven door mijzelf en de Moderators van het Vodafone Forum.

Weblink naar het data-verbruiks topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-...

Nogmaals: lees dit topic helemaal door. En volg alle adviezen nauwgezet op. Evenals de ruim 123000 mensen die dat data-verbruiks topic eerder hebben gelezen. En alle adviezen volledig hebben opgevolgd.

Voor een betalingsregeling of coulance regeling moet je bellen met de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer : 1201


Succes !


Netwerker
JoranH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi @Netwerker , dank voor je reactie.

Dat mijn iPhone in zo'n korte tijd zoveel data heeft verstookt is inderdaad een issue op zich, maar daar plaatste ik dit bericht niet voor. Het gaat mij erom dat ik zonder 80 en 100% verbruiks waarschuwing, een bericht krijg dat ik 100 euro extra kosten heb (en ik uit voorzorg ben afgesloten) terwijl My Vodafone aangeeft dat ik alweer 127 euro verstookt heb.

Dan klopt er ook iets niet aan de Vodafone kant, waarvoor ik inderdaad een coulance regeling voor hoop te treffen. Ik had gehoopt dat ik via een privébericht mijn telefoonnummer e.d. kon verstrekken aan een medewerker, voor een regeling, omdat ik niet zo op bellen ben.

Is er ook een medewerker op het forum actief die bevoegd is, dit soort acties te ondernemen?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Joran, ik snap je punt echter het forum is ervoor bedoeld dat klanten elkaar kunnen helpen en van tips kunnen voorzien zoals @Netwerker gedaan heeft. Kijk om je goed te kunnen helpen, hebben we gegevens nodig die je niet(en wij ook niet) op dit forum willen hebben. nee contact op met onze klantenservice via het nummer 1201 en de collega kan je gegevens erbij halen. Wist je trouwens dat je ook 24/7 met ons kunt chatten? Wellicht vind je dat handiger. Ik stuur je de link naar de chat mee, dat scheelt weer zoeken:D. Succes en laat je de uitkomst nog weten?
JoranH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Per Ik ben heel vriendelijk geholpen door Nadine, en omdat ik geen waarschuwingsSMS had gehad, kon ik in aanmerking komen voor een coulance regeling. Erg fijn, Vodafone bedankt !!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @JoranH
Nice to hear. Nadine zit vlak bij me. Ik heb je compliment aan haar doorgegeven. Alles lekker snel opgelost #houikvan:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic