Potvis

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

zakelijk abonnement verlengen lukt niet

Hallo,
Ik ben zelf hoofdgebruiker van mijn zakelijk abonnement.
Nu is het zo dat ik binnen 4 maanden toe ben aan een verlenging van dit abonnement
Normaal zou je dit via My Vodafone moeten kunnen regelen.

Alleen staat er bij mij bij het kopje "abonnement verlengen" geen knop, of mogelijkheid om daar op een link te klikken
als ik vervolgens op de algemene Vodafone site klik op zakelijk verlengen, (mijn aanbieding) moet ik weer inloggen op mijn zakelijk account
En hier begint de visueuse circel

Ik weet dat ik ook kan bellen voor een advies, maar een link zou toch niet zo moeilijk zijn te plaatsen?

Ik hoor het graag

Ed
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Potvis,

Ik raad je aan om de cookies eens te verwijderen en of een andere browser. Mocht dit niet werken dan raad ik je echter contact op te nemen met de klantenservice. Tevens om te verlengen maar zij kunnen ook een case inschieten om het te laten onderzoeken waarom het niet werkt.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic