alexveendam

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

woedend over dekking en service

IK BEN WOEDEND!!

ben nu al meer dan een maand bezig een oplossing te krijgen voor mn slechte bereik in huis en woonplaats
vandaag bericht gehad dat de technische dienst er nu dan eindelijk achter is dat het aan vodafone ligt, omdat er "een gat is in de dekking in mijn omgeving"
en dat ik dan maar een apperaat moet kopen voor in huis en me woonplaats dan? en me telefoon alsof het een oude nokia van 20 jaar terug is op gsm zetten hoezo?

WAAROM ZAL IK IN GODSNAAM EEN IPHONE 5 OP GSM ZETTEN !!! ZIJN JULLIE NIET GOED WIJS!!
telefoon van 700 euro als ik alleen gsm diensten wil kocht ik wel een simple prepaid van paar tientjes
jullie hebben dan toch je dekking niet in orde? ik betaal GENOEG voor een abonnement DUURSTE RED om bereikbaar te zijn!

nu moet ik maar een klacht brief sturen naar maastricht
ik ben totaal niet tevreden hiermee
als dit dus niet door vodafone opgelost gaat worden gaat er niet alleen een brief naar vodafone
maar ook naar de ombudsman elk forum wat ik kan vinden
rechtsbijstand en elk soort medium wat ik kan vinden

jullie komen me maar anders tegemoet!!

www.trosradar.nl

http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2501/telecommunicatie
4 Reacties 4
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Misschien handig als je een correspondentie nr of klacht nr bij je bericht zet. Anders wordt het erg lastig voor Vodafone medewerkers om je met een reactie tegemoed te komen. Succes.
kalmoes

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ken het probleem.
Je wordt Door vodafoon ongelooflijk aan het lijntje gehouden en krijgt iedere keer het verzoek om maar naar 2g te gaan.
Ik wil geen 2g ik wil 4g
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@alexveendam ik kan me je frustratie goed voorstellen. Het is niet leuk om op je thuislocatie geen 3G bereik te hebben. Echter is het wel zo dat we niet altijd en overal 3G kunnen garanderen. 2G daarentegen wel. Wie heeft er al naar je klacht gekeken? Ik denk inderdaad dat een brief sturen de beste optie is.
alexveendam
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
2g heb ik ook niet ben er klaar mee ga echt juridische stappen ondernemen

jullie kunnen me contract nu nog ontbinden

anders ga ik binnen nu en 2 week naar een advocaat en zoek zelfs een schade vergoeding tevens zal ik dit verhaal bij elke krant consumentenprogamma weblog en dergelijke laten horen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic