michelbliek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen simkaart bij levering

Vandaag nieuw toestel ontvangen van Vodafone, per PostNL.
Het betreft een verlenging die online is gedaan met het Red Super abo die wel direct op dezelfde dag is ingegaan.
In de levering zit wel het toestel, de Samsung Note 3, maar geen simkaart(en).
Aangezien in mijn oude toestel een grotere simkaart zit, kan ik deze nu niet gebruiken.

Wordt dan de simkaart nageleverd of zou er iets misgegaan zijn?
Heeft iemand hier ervaring mee?
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo michel, er gaat inderdaad iets mis. Er hoort bij een nieuw toestel ook een nieuwe sim te zitten. Sorry dat die bij de verpakking van je pakket er niet bij gedaan is.

Als je wilt kunnen we je er één opsturen. Doe dan aub even een belletje naar de klantenservice, dan gebeurt dat. Je kunt ook een nieuwe sim ophalen in de Vodafone winkel. Dat is (mits die in de buurt is ;)) de snelste manier. Als het nummer op jouw naam staat en je neemt je ID mee, dan heb je binnen 5 minuten de juiste maat simkaart.
sikilachi

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zelfde hier ook een note 3 besteld vandaag ontvangen tijden bestellen (telefonisch) nog gevraagt of ik een nieuw simkaart krijg antwoord was ja ik ga morgen langs vodafone !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic