mohpa6

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
misschien een rare vraag als je op wifi thuis zit en je hebt mobiel data aanstaan wat gaat dan voor
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi,

Ja dat is helemaal correct. Je WiFi zal bij jou thuis het sterkste signaal afgeven en zou er dan ook zeker gebruik van maken.
Als tip kan ik je meegeven dat er ook buitenshuis plaatsen genoeg zijn die gratis WiFi aanbieden, zeker eens de moeite om naar te kijken 🙂

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,

Bekijk in context

3 Reacties 3
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey Mohpa6,
 
Naar mijn mening zal je toestel altijd de sterkste verbinding pakken en zal dat in je thuis situatie de WiFi verbinding zijn. Dus daar zou ik ook gebruik van maken 🙂 Kost je helemaal niets die MB,s die je dan verbruikt !
 
Grtz
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi,

Ja dat is helemaal correct. Je WiFi zal bij jou thuis het sterkste signaal afgeven en zou er dan ook zeker gebruik van maken.
Als tip kan ik je meegeven dat er ook buitenshuis plaatsen genoeg zijn die gratis WiFi aanbieden, zeker eens de moeite om naar te kijken 🙂

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,

Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Sterker nog, zelfs al is het wifi signaal zwakker dan 3G zal wifi toch voorgaan. Het principe is simpel, wifi gaat altijd voor, en dit gebeurt volautomatisch, hoef je niets voor in te stellen. Dit merk je ondermeer doordat als je niet met je thuisnetwerk verbonden bent er gevraagd wordt of je met een ander beschikbaar wifinetwerk verbinding wilt maken als je data wilt binnenhalen, vooropgesteld dat je iPhone natuurlijk een wifinetwerk ziet!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic